Delta zet gaming in voor lancering wifi 7

- Bureaus
- 1 sep 2025 @ 21:01
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 sep 2025 @ 21:01
- Kel Koenen
Delta en bureau N=5 lanceren een nieuw hoofdstuk in de merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ met de introductie van wifi 7. In de nieuwe commercial staat gaming centraal als creatieve invalshoek.
Met de gamingfocus wil Delta illustreren waar het merk voor staat: klaarstaan bij de momenten die er écht toe doen. Of dat nu gaat om een highscore verbreken, een cruciale deadline halen of het bemachtigen van concertkaartjes, het merk belooft dat ‘Team Delta’ altijd aan alles heeft gedacht. ‘Samen met N=5 bouwen we verder aan onze positionering als glasvezelexpert in Nederland’, verklaart Michel van den Berg, Brand & Campaign Lead bij Delta. ‘Door de nieuwste wifi-technologie naar de mensen thuis te brengen, maken we onze belofte opnieuw waar.’
Bekijk de commercial hieronder:
Team Delta voorziet een huishouden van de nieuwste router, waarna gamers uit de buurt massaal afkomen op de superieure connectiviteit. ‘Van alle urgente internetmomenten is gaming misschien wel één van de meest herkenbare, zeker voor gezinnen met gamende kinderen’, zegt Bastiaan Weers, Managing Strategy Director bij N=5. ‘Vanuit business perspectief zien we dat gaming al jaren stevig groeit. Het speelt in toenemende mate mee in de overweging van een glasvezelprovider. Op die beweging spelen we in met deze campagne en propositie.’
De campagne is onderdeel van het bredere merkplatform ‘Aan alles gedacht’, dat begin dit jaar van start ging. Telkens worden herkenbare situaties met een humoristische insteek gebruikt om de rol van Delta in het dagelijks digitale leven te benadrukken. Om het bereik te vergroten zet het bedrijf naast tv en radio ook out-of-home, online video en social media in. De campagne is vanaf vandaag zichtbaar op alle kanalen.
Credits
Delta: Mariska van der Hulst, Michel van den Berg, Martijn Pruijsen, Jelmer den Tuinder, Simone Dits-Couwenberg
Lead agency: N=5
Creatieve directie: Thijs Bontje
Creatives: Mike Kleijnen, Dieuwertje Matheeuwsen, Lennart Schoterman
Bureau producer: Anna Bosscher
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Karijn van den Bossche, Anouk Huizer
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regie: Jamille van Wijngaarden
DOP: Tim Kerbosch
Offline edit: Marc Bechtold
Grading en online: De Grot
Muziek: Soundcircus
Fotografie: Marijke de Gruyter
Media strategie: Stroom
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Delta zet gaming in voor lancering... 01-09-2025
- Sport en cultuur gewoon mogelijk... 01-09-2025
- Vitakruid lanceert nieuw... 01-09-2025
- Nieuwe merkcampagne Save the Children01-09-2025
- Campagne roept jongeren op tot... 01-09-2025
- Campagne waarschuwt jongeren voor... 01-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers