Sport en cultuur gewoon mogelijk voor ieder kind

- Bureaus
- 1 sep 2025 @ 17:48
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 sep 2025 @ 17:48
- Kel Koenen
Het Jeugdfonds Sport & Cultuur lanceert vandaag een nieuwe campagne die ouders en verzorgers laat zien wat meedoen betekent voor hun kinderen: vrienden maken, stralen, leren, groeien in zelfvertrouwen en vooral meedoen. De boodschap is helder: lid worden van een club is voor ieder kind gewoon mogelijk.
De campagne richt zich expliciet tot ouders die door financiële zorgen aarzelen om hun kinderen aan te melden. Met hulp van het Jeugdfonds kunnen kinderen tóch deelnemen aan sport of cultuur.
Volgens Petra Bosman, directeur van het Jeugdfonds Sport & Cultuur is de campagne actueler dan ooit. ‘Zelfs wanneer ouders werken, zijn de kosten soms niet meer op te brengen. Maar ieder kind heeft recht op deelname aan sport en cultuur, dit is geen luxe. Gelukkig worden we als Jeugdfonds steeds beter gevonden en vaker ingeschakeld.’
Bekijk één van de commercials hieronder:
Verantwoordelijk voor de creatieve invulling is Revolte Studio. ‘Geen zielig verhaal over te weinig geld, maar een positieve insteek: wil jij dit ook voor jouw kind? Het is gewoon mogelijk’, zegt Erik Ankoné. 'De middelen zijn doorvertaald in herkenbare vragen aan ouders, zoals: "Wil je kind meer zelfvertrouwen?" of "Wil jij je kind zien stralen?" De visuals tonen een breed palet van sport- en cultuuractiviteiten met de duidelijke call-to-action "Gewoon mogelijk – kieseenclub.nl".
Credits
Bureau: Revolte Studio
Video productie: Toko the agency
Regisseur: Luuk Walschot
Fotografie: Glyph
Mediapartner: Global (zorgen kosteloos voor DOOH-zichtbaarheid)
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Delta zet gaming in voor lancering... 01-09-2025
- Sport en cultuur gewoon mogelijk... 01-09-2025
- Vitakruid lanceert nieuw... 01-09-2025
- Nieuwe merkcampagne Save the Children01-09-2025
- Campagne roept jongeren op tot... 01-09-2025
- Campagne waarschuwt jongeren voor... 01-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers