Velux speelt met podcast in op lockdown

Velux speelt met podcast in op lockdown
  • Content
  • 17 dec 2020 @ 14:36
  • 30448 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Podcast

Velux, bedrijf in dakramen, lanceert een nieuwe podcastserie genaamd Lekker Thuis. De serie is ontwikkeld door Airborne.

De serie wordt gepresenteerd door Michiel de Zeeuw, onder meer bekend van tv-programma RTL Woonmagazine. Daarnaast heeft hij zijn eigen bureau als interieurontwerper.

De podcastserie speelt in op de huidige tijd van lockdowns, waarin we veel tijd in huis doorbrengen. In elke aflevering vertelt een gast hoe hij of zij een verbouwing heeft aangepakt. Experts vertellen daarnaast waar je bij zo'n project op moet letten.

Lekker Thuis is een pan-Europees project. Het concept werd ontwikkeld door het Deense bureau Revolt, waarna het Britse Fresh Air Production de master-versie maakte. Airborne, onderdeel van Ace, is verantwoordelijk voor de Nederlandse versie.

De eerste reeks bestaat uit 4 afleveringen. Beluisteren kan hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken