Velux speelt met podcast in op lockdown

- Content
- 17 dec 2020 @ 14:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Podcast
- 17 dec 2020 @ 14:36
- Lucas Boon
Velux, bedrijf in dakramen, lanceert een nieuwe podcastserie genaamd Lekker Thuis. De serie is ontwikkeld door Airborne.
De serie wordt gepresenteerd door Michiel de Zeeuw, onder meer bekend van tv-programma RTL Woonmagazine. Daarnaast heeft hij zijn eigen bureau als interieurontwerper.
De podcastserie speelt in op de huidige tijd van lockdowns, waarin we veel tijd in huis doorbrengen. In elke aflevering vertelt een gast hoe hij of zij een verbouwing heeft aangepakt. Experts vertellen daarnaast waar je bij zo'n project op moet letten.
Lekker Thuis is een pan-Europees project. Het concept werd ontwikkeld door het Deense bureau Revolt, waarna het Britse Fresh Air Production de master-versie maakte. Airborne, onderdeel van Ace, is verantwoordelijk voor de Nederlandse versie.
De eerste reeks bestaat uit 4 afleveringen. Beluisteren kan hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Levi's viert 150 jaar 501 jeans met... 07-02-2023
- Emma opent eerste eigen fysieke... 07-02-2023
- Van den Bergh en zijn genuanceerde... 30-01-2023
- Thema Branded Content Event 2023 is... 24-01-2023
- Asics: regelmatig bewegen verbetert... 19-01-2023
- Date voor de planeet: speeddaten in... 13-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day