Kaaps Film ontwikkelt brandmovie voor Vitakruid

- Content
- 10 jan 2024 @ 08:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 jan 2024 @ 08:06
- Michiel van Zaane
Vitakruid, ontwikkelaar van voedingssupplementen in Nederland, wil met een nieuwe brandmovie, gemaakt door Kaaps Film, laten zien wat de intrinsieke motivatie is achter Vitakruid.
Na een pitch werd Kaaps Film geselecteerd om het verhaal van Vitakruid in beeld te brengen. In de film keren we terug naar de basis. Achter de blauwe potjes die online te koop zijn, schuilt een familiegeschiedenis, kennis en onderzoek. De film focust zich op de mens en op zijn of haar persoonlijke beleving.
Joëlle van Schijndel, lead digital & brand bij Vitakruid: ‘Bij de pitch wist Kaaps Film ons merkverhaal van papier tot een gevoel te vertalen. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij met veel enthousiasme en vertrouwen dit project zijn gestart. De crew van Kaaps Film is onwijs getalenteerd, hebben een hands-on mentaliteit en weten een filmdag efficiënt, vloeiend en gezellig in te vullen. Het eindresultaat laat zien welk merk achter de blauwe potjes schuilt. Een verhaal waar we trots op zijn.’
Geertje Kil, regisseur van Kaaps Film, voegt hieraan toe: ‘Een waanzinnige samenwerking waarin we het vertrouwen kregen om samen iets moois te maken in tekst en beeld. We hadden veel om mee te werken, omdat de mensen van Vitakruid echt achter hun merk staan. Dat vertaalden we naar een voice-over over de onuitputtelijke interesse in de gezondheid van de mens. Iets wat ook daadwerkelijk leeft bij alle medewerkers van Vitakruid. Zo hebben we een film gemaakt die de organisatie herkenning en trots geeft.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers