Kaaps Film ontwikkelt brandmovie voor Vitakruid

Kaaps Film ontwikkelt brandmovie voor Vitakruid
  • Content
  • 10 jan 2024 @ 08:06
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vitakruid, ontwikkelaar van voedingssupplementen in Nederland, wil met een nieuwe brandmovie, gemaakt door Kaaps Film, laten zien wat de intrinsieke motivatie is achter Vitakruid.

Na een pitch werd Kaaps Film geselecteerd om het verhaal van Vitakruid in beeld te brengen. In de film keren we terug naar de basis. Achter de blauwe potjes die online te koop zijn, schuilt een familiegeschiedenis, kennis en onderzoek. De film focust zich op de mens en op zijn of haar persoonlijke beleving.

Joëlle van Schijndel, lead digital & brand bij Vitakruid: ‘Bij de pitch wist Kaaps Film ons merkverhaal van papier tot een gevoel te vertalen. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij met veel enthousiasme en vertrouwen dit project zijn gestart. De crew van Kaaps Film is onwijs getalenteerd, hebben een hands-on mentaliteit en weten een filmdag efficiënt, vloeiend en gezellig in te vullen. Het eindresultaat laat zien welk merk achter de blauwe potjes schuilt. Een verhaal waar we trots op zijn.’

Geertje Kil, regisseur van Kaaps Film, voegt hieraan toe: ‘Een waanzinnige samenwerking waarin we het vertrouwen kregen om samen iets moois te maken in tekst en beeld. We hadden veel om mee te werken, omdat de mensen van Vitakruid echt achter hun merk staan. Dat vertaalden we naar een voice-over over de onuitputtelijke interesse in de gezondheid van de mens. Iets wat ook daadwerkelijk leeft bij alle medewerkers van Vitakruid. Zo hebben we een film gemaakt die de organisatie herkenning en trots geeft.’

De film is hier te zien.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken