Live uitzending Olympische Spelen op DOOH-schermen

Live uitzending Olympische Spelen op DOOH-schermen
  • Content
  • 20 mrt 2024 @ 13:22
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Warner Bros. Discovery en Ocean Outdoor hebben een partnership afgesloten waardoor Ocean Outdoor tijdens de Olympische Spelen in Parijs dagelijks een aantal uur aan live-beelden van de TeamNL-wedstrijden mag uitzenden via verschillende Digital Out of Home schermen.

Ocean Outdoor is hiermee de exclusieve partner in DOOH. Jorinde Hehanussa, Manager Partnerships en CSR bij Ocean Outdoor, benadrukt het belang van de samenwerking: ‘Deze samenwerking biedt ons de mogelijkheid om meerdere hoogtepunten van de Olympische Spelen live te tonen op onze digitale schermen. Hiermee halen we een stukje Parijs naar Nederland en weten we een breed publiek te (ver)binden met de prestaties van onze TeamNL sporters.’

Darek de Groot, Senior Marketing Specialist & Social Lead bij Warner Bros. Discovery, voegt hieraan toe: ‘Warner Bros. Discovery is Home of The Olympics: bij ons is elk moment, elke sport en elke medaille te zien. Deze samenwerking sluit perfect aan bij onze ambitie om meer mensen - via meer schermen dan ooit - een ultieme Olympische Spelen beleving te geven. We zijn dan ook zeer verheugd om met Ocean Outdoor samen te werken.’

De livestreaming en hoogtepunten zijn onder andere te zien op locaties zoals het Leidseplein, winkelcentrum Hoofddorp Vier Meren en Nieuwegein City Plaza.

Foto: Jorinde Hehanussa en Darek de Groot.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken