Nieuwe campagne Toegift brengt gesprek over nalaten tot leven

- Content
- 3 apr 2024 @ 10:49
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 apr 2024 @ 10:49
- Michiel van Zaane
Steeds vaker kiezen mensen ervoor om ná hun dood aan een goed doel te (blijven) schenken. Deze mogelijkheid is echter bij veel Nederlanders nog niet bekend. Toegift, een samenwerkingsverband van meer dan 60 goede doelen, wil daar met een campagne verandering in brengen.
‘Het gaat niet meer alleen om wat je achterlaat, maar ook om de impact die je kunt hebben op de wereld. De mogelijkheid om je idealen door te geven, geeft betekenis aan onze nalatenschap en draagt bij aan een positieve verandering. Het is een gesprek dat niet mag ontbreken, want de kracht van geven gaat verder dan onze eigen tijd’, aldus Frank Theunissen van Toegift.
In de nieuwe Toegift campagne wordt een intergenerationeel gesprek over idealen, goed doen en nalaten als je er niet meer bent gevoerd. De crux van de campagne is dat dit gesprek vaak nog niet heeft plaatsgevonden.
De campagne is gemaakt in samenwerking met Boris Creative en geregisseerd door Juul Op den Kamp van Pink Rabbit. ‘Oudere generaties weten niet beter dan dat je je vermogen nalaat aan je kinderen of andere erfgenamen. Terwijl de jongere generatie vanuit hun maatschappelijke betrokkenheid het júist zou toejuichen om iets door te geven aan de wereld. Met deze campagne hopen we het gesprek op gang te brengen en het narratief rondom nalatenschap te veranderen’, aldus Boris Peters.
Credits:
Opdrachtgever: Toegift.nl | Jan-Peter Boer, Frank Theunissen en Elly Lont
Cast: Sonny, Sam, Tanina, Mariella, Anne en Frank
Bureau: Boris Creative
Creatie: Boris Peters, Boris Bugter
Project lead: Benthe Boersma
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Executive producer: Niels Visser
Producer: Vera de Bode
Casting: Sari Jacobs
Regie: Juul Op den Kamp
DOP: Abel van Dijk
Focus puller/gaffer: Sam Broekman
Edit: Patrick Schonewille
Grading: Roman Strijbos
Muziek: Ricky Cherim
Sound design: Thijs Felperlaan
Online: Katja Jansen
VO: Meral Polat
Fotografie: Isabell Janssen
Media: Zuiver Media, Jalt
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers