Limited edition illy door Liu Wei
- Design
- 1 nov 2013 @ 10:40
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Branding
- 1 nov 2013 @ 10:40
- Redactie Design
Koffiemerk illy liet een koffie-set ontwerpen door de Chinese Liu Wei. De 'illy art cup 2013'-set, een limited edition, is bedoeld als een eerbetoon aan moderne en abstracte kunst. Lijnen en kleuren moeten zorgen voor een 'urban vibe'.
Het design is geïnspireerd op de olieverfschilderijen in de serie Purple Air van Liu Wei.
illy werkte al eerder samen met de kunstenaar. Voor de Galleria illy in London (2011), en de Galleria illy Beijing (2012), werd ook samengewerkt. Galleria illy is een 'culturele salon, waar de persoonlijkheid en filisofie van illy wordt uitgebeeld en waar onder meer werk van kunstenaars wordt getoond.
Meer via popsop.com.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management