Nieuwe ‘winkelwagen’ voor Kwantum-medewerkers

  • Design
  • 11 apr 2018 @ 13:09
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Na een nieuw winkelconcept, krijgen de supervisors van Kwantum - de verantwoordelijken voor de aansturing van meerdere winkels - nu ook een nieuwe leaseauto in Kwantum-stijl. Een nieuw soort ‘winkelwagen’ dus en een mooi soort OOH-advertising, thema van onze aankomende papieren MarketingTribune.

Marjanne Broeders, concept vormgever bij Kwantum: ‘De grootste uitdaging was om een opvallende bedrukking te ontwikkelen voor deze auto’s, die tegelijkertijd sterk aansluit bij het eigentijdse karakter en de merkbeleving van Kwantum. Uiteindelijk is er voor gekozen de zogeheten lijntekeningen van producten die in de winkels gebruikt worden, letterlijk als één lijn door te trekken naar buiten op de auto’s. De lijntekeningen op de nieuwe “winkelwagens” geven in al hun eenvoud het brede assortiment van Kwantum weer.’

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken