Tissot komt met eigen online winkel
- Food-en-retail
- 16 dec 2014 @ 15:17
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WebWinkelen
- 16 dec 2014 @ 15:17
- Redactie Food en Retail
Vanaf vandaag kan iedereen terecht op nl.tissotshop.com voor een compleet overzicht van de collectie van het Zwitserse horlogemerk Tissot. Een besteld horloge wordt met één druk op de knop rechtstreeks vanuit Zwitserland gratis verstuurd naar elk gewenst afleveradres binnen Nederland.
Met een korte levertijd en de mogelijkheid om bijvoorbeeld al voor verzending de horlogeband op maat te laten maken, streeft Tissot ernaar om haar klanten de allerbeste aankoopbeleving te bieden. Je kunt het horloge natuurlijk ook cadeau doen, mét een persoonlijke boodschap voor de gelukkige ontvanger, meldt Tissot.
Wie op de hoogte wil blijven van de laatste ontwikkelingen van het merk, kan zich volgens het merk via de website ook inschrijven voor de Tissot nieuwsbrief. En over zichzelf zegt men: 'het is de kern van ‘Swissness’ die het merk zo onderscheidend maakt. De + in het Tissot logo is hetzelfde als op de Zwitserse vlag en symboliseert de betrouwbaarheid die de horlogemakers al sinds 1853 laten zien. Het innovatieve merk wijkt niet van zijn thuis in Le Locle, waardoor de ‘Swissness’ gewaarborgd blijft. Tissot horloges zijn authentiek en toegankelijk; gemaakt van hoogwaardige materialen, vooruitstrevend in functionaliteit en nauwkeurig qua ontwerp. Tissot is Official Timekeeper en Partner van MotoGPTM, FIM World Superbike, FIBA, AFL, RBS 6 Nations Rugby, UCI, schermen en ijshockey. Tissot verkoopt horloges in meer dan 160 landen wereldwijd en is vereerd deel uit te maken van de Swatch Group, ‘s werelds grootste producent en distributeur van Zwitserse horloges. Wij zijn "Innovators by Tradition."' (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- online
- RBS 6 Nations Rugby
- uurwerk
- Zwitserland
- FIM World Superbike
- Tissot
- traditie
- AFL
- MotoGPTM
- Official Timekeeper
- horloge
- webshop
- FIBA
- Partner
- UCI
- premium
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Westland Salades maakt eerste TVC in 55 jaar
- Rhandy Biemans van Lu: 'Het is belangrijk dat ik een grote...
- Hema meldt opnieuw stijging omzet en winst
- [onderzoek] Plantbased in vleesschap Lidl doen verkopen stijgen
- Albert Heijn lanceert online omgeving voor gezonde leefstijl
- Vrouwen spenderen veel meer aan kleding dan mannen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Klepper en Klepper introduceert drop... 27-05-2024
- Hema meldt opnieuw stijging omzet en... 24-05-2024
- [onderzoek] Plantbased in vleesschap... 23-05-2024
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 22-05-2024
- Albert Heijn lanceert online... 22-05-2024
- Rhandy Biemans van Lu: 'Het is... 21-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing