[podcast] Crunch #6: exclusief interview met bestseller-chef Ottolengi
- Food-en-retail
- 14 feb 2019 @ 11:58
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFoodContent
- 14 feb 2019 @ 11:58
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en media. Met vandaag kookgoeroe Yotam Ottolenghi. Intussen is deze topchef met miljoenen verkochte exemplaren de bestverkopende kookboekauteur van dit moment.
Naast zijn kookboeken bouwt hij aan een uitdijend zakenimperium met eigen restaurants en deli’s in Londen, een eigen cateringbedrijf, een eigen productlijn en eigen media-kanalen.
Je hoort in deze uitzending:
- Hoe Ottolenghi de afgelopen jaren de harten van kookliefhebbers wist te veroveren.
- Over zijn strategie om ‘het merk’ Ottolenghi verder te laten groeien
- En over de invloed van deze foodie op het Nederlandse eetpatroon en op wat er in de supermarkt wordt verkocht.
(PvWK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau. Hier het Crunch-team voor de opname met Yotam Ottolengi.
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- team
- Het PR Bureau
- markerting
- Crunch
- merk
- Yotam Ottolengi
- bestseller
- food
- eten
- vega
- kookboek
- MarketingTribune
- Marcus Polman
- Hiske Versprille
- Crunch
- Simple
- co-productie
- culinair journalist
- Ottolengi
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Chocolatemakers introduceert nieuw... 20-10-2025
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes