[podcast] Crunch #8: Harald Lek over Marqt en de ‘duurzame’ consument
- Food-en-retail
- 28 mrt 2019 @ 11:57
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketingInterview
- 28 mrt 2019 @ 11:57
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag Harald Lek. Hij is de man die bij supermarktketen Marqt verantwoordelijk is voor wat er op de schappen staat. Wat zijn de expansieplannen van deze vernieuwende retailer?
Voor Lek ruim een jaar gelden de overstap maakte naar de supermarkt voor eerlijk eten werkte hij bij o.a. Ahold, Heineken en Makro. En als er iemand is die weet hoe consumenten in de praktijk omgaan met het thema duurzaamheid dan is hij het. Marcus praat met Harald Lek over de laatste trends en ontwikkelingen in supermarktland.
Je hoort in deze uitzending:
* Waar we volgens Harald Lek staan als het gaat om duurzame consumptie in Nederland
* Hoe Marqt zich wil blijven onderscheiden in het massaal groeiende aanbod van ‘groene’ producten in de supermarkt
* En … wat de nieuwe expansieplannen zijn van deze supermarktketen
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
(PvWK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Heineken
- schappen
- Crunch
- marketing
- verantwoordelijk
- journalist
- Marqt
- pionier
- duurzzaam
- shakers
- supermarktketen
- Marcus Polman
- movers
- food
- man
- Harald Lek
- Makro
- Quirijn Bolle
- Ahold
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit door - 'grensshoppen' zet...
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij): 'Sterke merken durven keuzes...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




