Nieuwe campagne: Topshoppen in Almere Centrum
- Food-en-retail
- 15 nov 2023 @ 11:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 nov 2023 @ 11:05
- Sjaak Hoogkamer
De campagne ‘Topshoppen doe je in Almere Centrum’ is tot stand gekomen dankzij UMB Groep in samenwerking met het strategisch creatieve bureau Mad. Avenue en productiemaatschappij This is US.
‘Het zijn uitdagende tijden in de retailsector. Maar ook tijden om niet bij de pakken neer te zitten. Inwoners van Almere weten ons wel te vinden. Maar dat geldt in veel mindere mate voor consumenten uit de omliggende regio. En daar liggen kansen. Grote kansen,’ aldus Josien de Heul van de UBM Groep.
De vraag is volgens haar: hoe krijg je die groep in beweging? Het antwoord is simpel: met het verschil. Het verschil tussen een beetje winkelen en uitgebreid shoppen. Tussen lokale winkels en de wereld aan keuze die Almere Centrum biedt.
‘Dat vraagt om communicatie die dat uitstraalt. Die iets bijzonders belooft. Onder de paraplu ‘Topshopping’ positioneren we Almere Centrum als een inspirerende winkelervaring die mijlenver uitstijgt boven het niveau van lokaal winkelen. Ondersteund door opvallende film- en fotobeelden. Met een toon die jong, fris, modieus en een tikkeltje rebels is,’ aldus Daniel Kok namens Mad. Avenue.
De campagne wordt ingezet op online video, social en outdoor.
Credits
Client: UMB Group
Client team: Elles Hendriks, Melissa Nayoan
Marketing Strategy Producer: Josien de Heul
Agency: Mad. Avenue
Creative Director: Gert van der Kaay
Copywriter: Jan de Roos
Account: Daniel Kok
Production Company: This is US
Director: Jeroen Hoogaars
DOP: Richard Spierings
Producers: Marleen Den Daas, Esther Bax
Photographer: Leon van de Broek
Retouche: Tiffany Konings
Edit & Online: Frans Suijs
Styling: Lobke Dreu
MUA: Elise Langenhuisen
VFX: Twisted
Music: Jan de Roos
SFX: Stijn Jans
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- [onderzoek] Kerst 2025: wat verschijnt er volgens...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




