Nieuwe campagne: Topshoppen in Almere Centrum

  • Food-en-retail
  • 15 nov 2023 @ 11:05
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De campagne ‘Topshoppen doe je in Almere Centrum’ is tot stand gekomen dankzij UMB Groep in samenwerking met het strategisch creatieve bureau Mad. Avenue en productiemaatschappij This is US.

‘Het zijn uitdagende tijden in de retailsector. Maar ook tijden om niet bij de pakken neer te zitten. Inwoners van Almere weten ons wel te vinden. Maar dat geldt in veel mindere mate voor consumenten uit de omliggende regio. En daar liggen kansen. Grote kansen,’ aldus Josien de Heul van de UBM Groep.

De vraag is volgens haar: hoe krijg je die groep in beweging? Het antwoord is simpel: met het verschil. Het verschil tussen een beetje winkelen en uitgebreid shoppen. Tussen lokale winkels en de wereld aan keuze die Almere Centrum biedt.

‘Dat vraagt om communicatie die dat uitstraalt. Die iets bijzonders belooft. Onder de paraplu ‘Topshopping’ positioneren we Almere Centrum als een inspirerende winkelervaring die mijlenver uitstijgt boven het niveau van lokaal winkelen. Ondersteund door opvallende film- en fotobeelden. Met een toon die jong, fris, modieus en een tikkeltje rebels is,’ aldus Daniel Kok namens Mad. Avenue.
 

De campagne wordt ingezet op online video, social en outdoor.

Credits

Client:                                                          UMB Group

Client team:                                               Elles Hendriks, Melissa Nayoan

Marketing Strategy Producer:                Josien de Heul
Agency:                                             Mad. Avenue

Creative Director:                                      Gert van der Kaay

Copywriter:                                                Jan de Roos

Account:                                           Daniel Kok

Production Company:                              This is US  

Director:                                            Jeroen Hoogaars

DOP:                                                            Richard Spierings

Producers:                                                  Marleen Den Daas, Esther Bax
Photographer:                                 Leon van de Broek
Retouche:                                         Tiffany Konings
Edit & Online:                                  Frans Suijs


Styling:                                              Lobke Dreu
MUA:                                                          Elise Langenhuisen
VFX:                                                   Twisted
Music:                                                         Jan de Roos
SFX:                                                    Stijn Jans



 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken