Westland Salades maakt eerste TVC in 55 jaar

- Food-en-retail
- 15 mei 2024 @ 14:49
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 15 mei 2024 @ 14:49
- Michiel van Zaane
Westland Salades maakt voor het eerst in haar 55-jarige historie een commercial voor TV en online. De tagline van de campagne is ‘Het tussendoortje voor doorzetters’.
De commercial toont een sportieve krantenbezorgster die, terwijl ze een Westland slaatje eet, wacht op de opengaande brug. De onverwachte mededeling van de brugwachter dat de brug gestremd is, haalt haar even uit haar ritme. Maar geen paniek: omrijden is voor haar geen probleem, na het Westland Slaatje kan zij alles aan. Het is namelijk het perfecte tussendoortje voor doorzetters. De commercial is vanaf nu te zien op diverse nationale tv-zenders, Instagram, Facebook en YouTube.
Het rundvleesslaatje van Westland werd vorig jaar door de Telegraaf tot nummer één verkozen in een test. Sophie Vermolen, Product- en Brandmanager, is daar trots op. ‘We maken al ruim 55 jaar de klassieke slaatjes die heel Nederland lekker vindt. Het is een echt Hollands product waar we heel erg trots op zijn. De onderscheiding is een mooie bevestiging van onze kwaliteit. Door op nationale televisie te zien zijn, zullen er nog veel meer mensen aan ons gaan denken, daar doen we het voor. We willen zo veel mogelijk mensen laten genieten van de lekkerste slaatjes.’
Credits:
Opdrachtgever: Westland Salades, Sophie Vermolen, Karin Bronsvoort
Bureau: Red Onion
Productiemaatschappij: Wenneker
Creatie: Jan-Willem Smits
Regisseur: Arthur Mebius
PR bureau: 2twintig PR
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




