Oedipus en Lowlands brouwen samen “Club Paradise“ witbier

- Food-en-retail
- 14 aug 2024 @ 13:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 aug 2024 @ 13:30
- Michiel van Zaane
Bierbrouwer Oedipus en Lowlands hebben samen een nieuw bier gebrouwen: Club Paradise. Dit is een fris witbier (5% alcohol), dat tijdens de 30e editie dit jaar van Lowlands op het festivalterrein te krijgen is.
Hoewel het aantal van 41 niet gehaald is, zat de satirische nieuwssite De Speld aardig in de goede richting als het gaat om Lowlands en commerciële samenwerkingen. Andere samenwerkingen dit jaar zijn onder meer met Bol.com, Hornbach en Kia. U las het al op MarketingTribune. De nieuwste samenwerking gaat om Club Paradise bier, waarvan de naam volgens het persbericht is afgeleid van de slogan: ‘A Campingflight to Lowlands Paradise’, wat verwijst naar de tijdelijke community die verrijst op het campingterrein in Biddinghuizen. Gedurende drie dagen komen er 65.000 mensen samen, verlangend naar verbinding en het paradijs. Oedipus en Lowlands vinden elkaar in de geest van het collectieve, voor iedereen toegankelijk (mits met ticket), in alle kleuren en smaken denkbaar.
‘Toen we aan de slag gingen met de eerste ideeën rondom dit bier, kwamen we er al snel achter dat wij als merken hetzelfde denken. We zijn niet bang om buiten de lijntjes te kleuren, om te kijken wat daar nog te ontdekken valt. We begrijpen beiden de kunst van het loslaten en weten dat daar juist de magie ontstaat’ aldus Matthijs Booij, Head of Galaxy van Oedipus. ‘Club Paradise verbeeldt het verlangen van verbinding en naar het paradijs, hoewel dat er voor iedereen anders uit kan zien. Misschien is het een verlangen naar een tropisch strand en een kokosnoot met een rietje onder een parasol, misschien is het een verlangen naar een zweterige meute op een festival. Wat het ook is, in Club Paradise kan iedereen zijn eigen paradijs vinden.’
Bijzonder label
De wereld van Club Paradise wordt op het kleurrijke etiket verbeeld door een weg die je meeneemt door een landschap van herinneringen, gevoelens en verschillende realiteiten. ’Als we een bier ontwikkelen bij Oedipus, dan hoort daar natuurlijk ook een passende vormgeving bij. Dit is een mooi creatief proces, waar we veel aandacht aan besteden. De inkt die uitloopt en zijn eigen weg vindt op het papier staat voor een transitie naar iets dat zich nog aan het vormen is’, vertelt Booij.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




