Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'

- Food-en-retail
- 7 mei 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 7 mei 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Desperados lanceert deze zomer een campagne die inspeelt op de behoefte aan spontaniteit onder jongvolwassenen, in een samenleving die steeds meer volgens de klok leeft. Onder het motto The Beer with Latin Vibe creëert het merk een geïntegreerde activatie waarin festivalbeleving, talentwerving en internationale muziekstrategie samenkomen, kortom: op zoek naar 'de sfeermaker'.
Spontaniteit, ritme en energie zitten volgens de brouwerij diepgeworteld in het DNA van Desperados, immers The Beer with Latin Vibe. 'En wie kan die vibe beter vertegenwoordigen dan iemand die ’m van nature ademt? Daarom zoekt Desperados deze zomer één festivalganger die van elk feestje een ervaring maakt: de Head of Latin Vibe', stelt het merk.
Met de Latin Vibe richt Desperados zich op jongvolwassenen die leven in een wereld die steeds meer volgens een strakke planning loopt. 'Koffie met Sam, werken, lunch met Zoë en Noah, nog meer werken, boulderen, yoga, socials checken... De agenda’s raken steeds voller en daarmee verliezen we spontaniteit in ons leven. Desperados komt daar nu met een antwoord op. Want té veel planning en controle kills the vibe. En daar komt Avenida Desperados om de hoek kijken; een reeks van evenementen die Europese steden overnemen en transformeren tot spontane Latijns-Amerikaanse straatfeesten. Zonder strakke planning, waar spontaniteit het motto is.
In Nederland tovert Desperados festivals zoals Pinkpop, Solar en Down The Rabbit Hole om tot kleurrijke Avenida’s, geïnspireerd op straatfeesten met bodega’s, balkons, muurschilderingen, speakers en natuurlijk Latin beats', schrijft Desperados.
Die ene plek dus waar je spontaan belandt met je vrienden, zonder plan, zonder verwachting en waar de avond ineens een onverwachte wending krijgt. Avenida Desperados richt zich deze zomer precies op dat gevoel.
Wietske de Bruin, Marketing Manager van Desperados Nederland (onderdeel van Heineken) vult aan: 'Desperados is zoveel meer dan een bier, het is een mindset. We willen de Latin spirit, die ook in het Desperados bier zelf zit, dan ook niet gewoon vertellen, maar echt tot leven brengen. Met onze nieuwe campagne The Beer with Latin Vibe willen we laten zien dat er zoveel mooie dingen kunnen gebeuren als we de to do-lijstjes even parkeren en meegaan met het moment. En een festival is dan de ideale plek om dit zelf te ervaren. Op z’n Desperados: energiek, onverwacht en vol lef. Maar iemand moet dit spontane feestje vormgeven, en naar die persoon is Desperados op zoek.'
Bekijk hieronder de vacature.
(personeelsadvertentie Desperados voor zomer 2025)
De ultieme baan deze zomer: Head of Latin Vibe
Kun jij niet stilzitten zodra de beat dropt, ben jij een sfeermaker en heeft Latin Vibe voor jou geen introductie nodig? Dan is Desperados op zoek naar jou. Als Head of Latin Vibe ben jij deze zomer op de vetste festivals te vinden om te doen wat je het liefste doet: de vibe voelen, uitstralen en mensen verbinden.
Dit is geen gewone job, maar een zomer lang naar festivals, voor je werk. Dit krijg je van ons:
● Vier (zomer)maanden lang een mooi salaris, op basis van je uren.
● Toegang tot meer dan 10 van de vetste festivals in Nederland.
● Eén extra festival ticket zodat je altijd een +1 kan meenemen.
● Bij meerdaagse festivals ook een campingplek.
● Desperados branded outfit om in te werken.
● Training van social media experts om je social skills naar een nog hoger niveau te tillen, incl. uitleg over regels waar content aan moet voldoen in Nederland.
Dit verwachten wij van de Head of Latin Vibe:
● Je bent 25 jaar of ouder.
● Je bent beschikbaar in de weekenden tussen juni en september.
● Je hebt energie, vindt het leuk om content te maken en kent de ultieme festival experience als geen ander.
● Je onderzoekt en beoordeelt de Latin Vibe op elk festival en brengt hier verslag van uit.
● Je deelt de Latin Vibe op festivals en op je eigen social kanalen.
Ready to Vibe?
Laat ons zien dat jij de Latin Vibe niet alleen kent, maar 100% bent! Hoe solliciteer je? Simpel. Laat je dansmoves zien op hét Desperados nummer Guao Guao. Deze is speciaal gemaakt in samenwerking met Ovy On The Drums en de Venezolaanse rapper Micro TDH. Meer info en solliciteren? Check www.igniteyourlatinvibe.nl.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Marketing Manager
- Wietske de Bruin
- festival
- Desperados Nederland
- vacature
- muziek
- Latin spirit
- mexico
- sfeermaker
- Head of Latin vibe
- bier
- bier
- Heineken
- mindset
- festival
- feest
- Avenida Desperados
- zomer
- Desperados
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Action meldt sterke groei in Q1/2 2025 - omzet stijgt met 18...
- [marketeer 228] In gesprek met co-founder Marnix Stokvis van...
- Viper en Sjaak trekken afhakers naar het feestje met nieuwe...
- Nivea haakt in op Pride met Be You en spectacular
- Nominaties ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026 bekend
- Primark introduceert mannequin die rolstoelgebruikers...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Winkelgedrag rond Back to School... 06-08-2025
- Richella de Groot van Pesca: 'Anno... 06-08-2025
- 'In september lanceren we onze... 06-08-2025
- Maud Craandijk brengt Latin Vibe... 04-08-2025
- AI verandert supply chains op... 04-08-2025
- Nivea haakt in op Pride met Be You... 01-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers