[video] Parker Brady over toekomst Nederlandse retail
- Food-en-retail
- 3 aug 2018 @ 16:10
- Link
-
Rupert Parker Brady
directeur
Retaildenkers - MarketingFood
- 3 aug 2018 @ 16:10
- Rupert Parker Brady
‘In navolging van ontwikkelingen in de Verenigde Staten wil Albert Heijn meer gaan inzetten op serviceconcepten. Iets zoals een diëtist in de supermarkt zien we daar bijvoorbeeld op sommige plekken al, maar is in Nederland nog zeer ongebruikelijk.’ Retailexpert en MT-columnist Rupert Parker Brady over zijn boek Appie Tomorrow en retailtrends.
'De Nederlandse supermarktwereld is behoorlijk uniek. Niet alleen behoren de prijzen van boodschappen tot de laagste van Europa, ook is voor de Nederlandse consument vers en gezond voedsel goed bereikbaar. Tegelijkertijd staat deze betaalbaarheid onder druk, onder andere vanwege schaarste aan landbouwgrond en discussies rond de intensieve veehouderij. Hoe gaat de grootste supermarkt van Nederland hier mee om?' MT en producent Voor de Ommekeer maakten er onderstaand video-interview met Rupert Parker Brady over. Paul van Liemt stelt de vragen.
(PvWK, bron: MT)
Lees hier meer over Appie Tomorrow
Fotocredit: Toa Heftiba / Unsplash
-
Rupert Parker Brady
- Werkt bij: Retaildenkers
- Functie: directeur
- Website:http://www.retaildenkers.nl/
- Profiel »
- AH
- trend
- boek
- Lidl
- landbouwgrond
- Appie Tomorrow
- Jumbo
- Albert Heijn
- strategie
- betaalbaarheid
- marketing
- retail
- Aldi
- Deen
- Plus
- supermarkt
- Dirk
- Nederland
- intensieve veehouderij
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




