MMA en NVJ: tweede Mag Inspiration Day
- Media
- 5 feb 2020 @ 10:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Kennissessie
- 5 feb 2020 @ 10:10
- Sjaak Hoogkamer
Vrijdag 6 maart a.s. vindt de tweede editie van de Mag Inspiration Day plaats in B.Amsterdam, een grootschalig evenement voor magazinemakers. De organisatie is in handen van de Magazine Media Associatie (MMA) en de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ).
Deze samenwerking is in 2018 opgezet om mediaprofessionals de gelegenheid te bieden een dag lang kennis en inspiratie op te doen over de magazinebranche.
Magazinemakers worden tijdens de Mag Inspiration Day bijgepraat over de nieuwste mediatrends, kunnen netwerken en zich laten inspireren door buitenlandse topsprekers
Magazinemakers worden tijdens de Mag Inspiration Day bijgepraat over de nieuwste mediatrends, kunnen netwerken en zich laten inspireren door buitenlandse topsprekers, zoals hoofdredacteur Farah Storr van ELLE UK en Christoph Amend van Zeit Magazin. De dag wordt geopend door media trendwatcher Juan Señor die een overzicht van de laatste trends in magazine media wereldwijd presenteert. Jeremy Leslie van MagCulture zal de aanwezigen bijpraten over magazine design.
Coverjunkie
Ook het Nederlandse medialandschap komt aan bod. Onder meer Madeleijn van den Nieuwenhuizen van Zeikschrift en Coverjunkie/Mercur d’Or winnaar 2019 Jaap Biemans maken hun opwachting. Docent creatief denken Marcel Stolk geeft een korte training ‘Brainstormen in je eentje’. De dag zal worden afgesloten door NRC-columniste Japke-d. Bouma. Dagvoorzitter is Floor Cornelisse.
Wais Shiraz, secretaris NVJ: ‘De NVJ zet zich in om de positie van magazinemakers toekomstbestendig te maken. In de huidige dynamische markt moet je continu blijven innoveren om je meerwaarde voor je publiek te behouden.’
Harriët Schrier, directeur MMA: ‘Je kunt alleen innoveren als je inspiratie hebt en goed op de hoogte bent van de ontwikkelingen in de markt. Daarom zijn we blij dat we in samenwerking met de NVJ de tweede editie van de Mag Inspiration Day voor onze achterbannen mogen organiseren.’
De toegangsprijs is € 50,- voor leden en € 95,- voor niet-leden. Na 14 februari a.s. kosten de tickets € 75,- voor leden en € 125,- voor niet-leden. Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hema en Kika grote winnaars Ster Gouden Loeki 2024
- KPN lanceert iconische telefoons geïnspireerd door Netflix hits
- [onderzoek] 'Gaming krachtig medium binnen...
- Screenforce lanceert SpotDeli: centraal platform voor...
- Warc Media 100: WhatsApp, QR-codes en print doen het goed
- José Rozenbroek nieuwe hoofdredacteur Margriet
Laatste Nieuws
- AMMA 2025: Genomineerden bekend!27-03-2025
- KNGF Geleidehonden viert 90 jaar... 26-03-2025
- José Rozenbroek nieuwe... 24-03-2025
- Hema en Kika grote winnaars Ster... 21-03-2025
- Screenforce lanceert SpotDeli:... 19-03-2025
- Warc Media 100: WhatsApp, QR-codes... 19-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center