IPG integreert Cadreon in Matterkind
- Media
- 7 mei 2020 @ 10:16
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Mediabureau
- 7 mei 2020 @ 10:16
- Nanny Kuilboer
Matterkind is binnen IPG een nieuwe adressable media-activatieoplossing en vervangt het bestaande merk Cadreon.
Léon Liest, Managing Director Matterkind Nederland (links op de foto): ‘In Nederland zal het team van Cadreon in het nieuwe Matterkind-model worden geïntegreerd om meer intelligentie aan te bieden door middel van eigen technologieën voor alle addressable mediacampagnes voor alle (media)bureaus van IPG Mediabrands, te weten Initiative, Reprise, Thrive, UM en Yune. Vandaag de dag staan marketeers voor een enorme uitdaging, er zijn zo veel kanalen, zo veel doelgroepen en zo veel manieren om consumenten te activeren. Met Matterkind hebben we een oplossing die het mogelijk maakt om al deze vraagstukken samen te voegen en te sturen op de beste uitkomst. Matterkind is meer dan alleen een naamsverandering. Het is een alles omvattende addressable oplossing welke het fundament van een traditioneel agency trading desk achter zich laat. Addressable inkoop maakt het mogelijk om mediakanalen te overstijgen en omni channel te plannen, optimaliseren en activeren.’
Gepersonaliseerde boodschappen op het juiste moment en op de juiste plaats en dat over alle addressable kanalen
Julius Minnaar, CEO IPG Mediabrands Benelux (rechts op de foto): ‘Met Matterkind tillen we onszelf naar een hoger niveau. We maken de connectie tussen merken en hun doelgroepen nog sterker. Met Acxiom data, eigen applicaties en sterke creatie leveren we gepersonaliseerde boodschappen op het juiste moment en op de juiste plaats en dat over alle addressable kanalen.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Platform Baby op Komst overgenomen door Familyblend
- Vernieuwd Mediamuseum Beeld & Geluid opent deuren
- 'Omzet (D)OOH hoger dan radio in 2022'
- GfK: Behoefte instant gratification neemt verder toe
- Top 5-TikTok-trends: CapCut, protein pancakes en Ludo Sanders
- ACM: 'Fusie RTL en Talpa zou leiden tot ongewenste...
Laatste Nieuws
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn... 03-02-2023
- 90% Nederlanders kijkt live TV... 01-02-2023
- Eerste luistercijfers NMO... 01-02-2023
- Daniel Kok als top creatief terug... 01-02-2023
- Onderzoek: Europese retailers lopen... 01-02-2023
- Meer consumenten betalen voor... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day