IPG integreert Cadreon in Matterkind
- Media
- 7 mei 2020 @ 10:16
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Mediabureau
- 7 mei 2020 @ 10:16
- Nanny Kuilboer
Matterkind is binnen IPG een nieuwe adressable media-activatieoplossing en vervangt het bestaande merk Cadreon.
Léon Liest, Managing Director Matterkind Nederland (links op de foto): ‘In Nederland zal het team van Cadreon in het nieuwe Matterkind-model worden geïntegreerd om meer intelligentie aan te bieden door middel van eigen technologieën voor alle addressable mediacampagnes voor alle (media)bureaus van IPG Mediabrands, te weten Initiative, Reprise, Thrive, UM en Yune. Vandaag de dag staan marketeers voor een enorme uitdaging, er zijn zo veel kanalen, zo veel doelgroepen en zo veel manieren om consumenten te activeren. Met Matterkind hebben we een oplossing die het mogelijk maakt om al deze vraagstukken samen te voegen en te sturen op de beste uitkomst. Matterkind is meer dan alleen een naamsverandering. Het is een alles omvattende addressable oplossing welke het fundament van een traditioneel agency trading desk achter zich laat. Addressable inkoop maakt het mogelijk om mediakanalen te overstijgen en omni channel te plannen, optimaliseren en activeren.’
Gepersonaliseerde boodschappen op het juiste moment en op de juiste plaats en dat over alle addressable kanalen
Julius Minnaar, CEO IPG Mediabrands Benelux (rechts op de foto): ‘Met Matterkind tillen we onszelf naar een hoger niveau. We maken de connectie tussen merken en hun doelgroepen nog sterker. Met Acxiom data, eigen applicaties en sterke creatie leveren we gepersonaliseerde boodschappen op het juiste moment en op de juiste plaats en dat over alle addressable kanalen.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing