IPG integreert Cadreon in Matterkind

IPG integreert Cadreon in Matterkind
  • Media
  • 7 mei 2020 @ 10:16
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Mediabureau

Matterkind is binnen IPG een nieuwe adressable media-activatieoplossing en vervangt het bestaande merk Cadreon.

Léon Liest, Managing Director Matterkind Nederland (links op de foto): ‘In Nederland zal het team van Cadreon in het nieuwe Matterkind-model worden geïntegreerd om meer intelligentie aan te bieden door middel van eigen technologieën voor alle addressable mediacampagnes voor alle (media)bureaus van IPG Mediabrands, te weten Initiative, Reprise, Thrive, UM en Yune. Vandaag de dag staan marketeers voor een enorme uitdaging, er zijn zo veel kanalen, zo veel doelgroepen en zo veel manieren om consumenten te activeren. Met Matterkind hebben we een oplossing die het mogelijk maakt om al deze vraagstukken samen te voegen en te sturen op de beste uitkomst. Matterkind is meer dan alleen een naamsverandering. Het is een alles omvattende addressable oplossing welke het fundament van een traditioneel agency trading desk achter zich laat. Addressable inkoop maakt het mogelijk om mediakanalen te overstijgen en omni channel te plannen, optimaliseren en activeren.’

Gepersonaliseerde boodschappen op het juiste moment en op de juiste plaats en dat over alle addressable kanalen

Julius Minnaar, CEO IPG Mediabrands Benelux (rechts op de foto): ‘Met Matterkind tillen we onszelf naar een hoger niveau. We maken de connectie tussen merken en hun doelgroepen nog sterker. Met Acxiom data, eigen applicaties en sterke creatie leveren we gepersonaliseerde boodschappen op het juiste moment en op de juiste plaats en dat over alle addressable kanalen.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken