Pim Nugteren nieuwe marketingman CJP

  • Media
  • 20 okt 2021 @ 10:56
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

CJP heeft Pim Nugteren aangenomen als Senior Marketing Communicatie Manager. Met een achtergrond in zowel de commerciële- als de culturele sector zal Nugteren volgens CJP ‘zich richten op de transitie van de stichting richting een volledig digitale dienstverlening.’

Nugteren werkte de afgelopen jaren onder andere als marketeer bij Koninklijk Theater Carré en de KNMT. Ook was hij mede verantwoordelijk voor het succesvol opschalen van serviceconcept 2theloo. Nugteren over zijn overstap: ‘CJP heeft bij mij al op jonge leeftijd mijn liefde voor kunst en cultuur aangewakkerd. Ik zie het dan ook als een full circle moment om nu bij CJP aan de slag te gaan en de nieuwe generatie jongeren te mogen enthousiasmeren voor mijn eigen grootste passie.’

Zijn komst luidt een nieuw digitaal tijdperk in voor CJP. Een tijdperk waarin de stichting zich naar eigen zeggen richt op een volledig digitale aanpak.

Walter Groenen, directeur CJP: ‘De veranderingen die COVID-19 in gang heeft gezet binnen de culturele sector, vragen ook bij ons om een verandering.  We zijn het nummer één platform voor jongeren op het gebied van kunst en cultuur. Om dat te blijven, werken we aan een toekomstbestendig format waar content met  informatie en inspiratie samengaan met dienstverlening die jongeren ook echt faciliteren om te gaan. Pim Nugteren is de nieuwste aanwinst in ons team.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken