ING en 538 zoeken leukste amateurclub

  • Sponsoring
  • 18 sep 2013 @ 10:16
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingFanActivatie

Vanaf 18 september gaan 538 en ING op zoek naar ‘De Leukste Amateurclub van Nederland’. Gedurende 12 weken gaan ze op zoek naar die ene club die veel belang hecht aan sportiviteit op de velden, waar de vrijwilligers het meest betrokken zijn en waar de liefde voor voetbal het grootst is.

De club die uiteindelijk de titel ‘De Leukste Amateurclub van Nederland’ verdient, wint 20.000 euro om haar clubdroom waar te maken. De actie is een initiatief van de ING en 538 en wordt actief ondersteund door de KNVB. Met deze campagne benadrukken de partijen het belang van het amateurvoetbal in Nederland en helpen ze het op deze manier naar een hoger plan te tillen.

Clubs kunnen zich via www.538.nl/leuksteamateurclub opgeven en daarmee proberen zoveel mogelijk punten te verdienen. Punten kunnen clubs verdienen door foto’s en video’s te uploaden op de persoonlijke clubpagina en door zoveel mogelijk stemmen te verzamelen. De vier amateurclubs met de meeste stemmen en punten krijgen bezoek van één van de 538 DJ’s en maken kans op een bezoek van bondscoach Louis van Gaal of een ex-international. Zij komen checken of op die clubs de liefde voor het spelletje het grootst is. De finale vindt plaats in december.

De zoektocht naar de leukste amateurclub van Nederland wordt georganiseerd door de ING en 538, en actief ondersteund door de KNVB. Steven Sedee, Sponsormanager Voetbal van de ING: ”Amateurclubs staan aan de basis van de maatschappelijke en sportieve rol van het Nederlandse voetbal. De verenigingen zijn heel belangrijk voor ontwikkeling van de jeugd, voor hun ouders en voor de wijken waar ze gevestigd zijn. Deze actie draagt aanzienlijk bij aan onze doelen als hoofdsponsor van de KNVB om het amateurvoetbal in Nederland te ondersteunen.”

Arne van den Berg, Director Concepts & Events 538 Groep: "Met deze samenwerking tussen ING, KNVB en 538 heeft 538 de mogelijkheid het partnership met de KNVB verder uit te dragen naar het amateurvoetbal. Met de zoektocht naar 'De Leukste Amateurclub van Nederland' willen we alle positieve kanten van het amateurvoetbal in Nederland benadrukken.”



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken