Sponsor-expert Mike van der Steen start Box-to-Box

  • Sponsoring
  • 27 mrt 2019 @ 10:04
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SponsoringPersonaliaStrategie

Mike van der Steen, specialist in sportsponsoring, begint vanaf 1 april voor zichzelf. Onder de naam Box-to-Box gaat hij zich toeleggen op het bedenken van sponsoring-concepten en het vinden van de juiste sponsors voor sportbonden, clubs, atleten en evenementen.

Van der Steen is afkomstig van schaatsbond KNSB, waar hij werkte aan uiteenlopende acquisities en commerciële partnerships.

‘Met Box-to-Box gaat mijn lang gekoesterde wens in de praktijk’, zegt Van der Steen. ‘Als zelfstandig consultant ga ik zowel bedrijven als bonden en sporters adviseren op het gebied van sponsoring en sales en helpen bij de implementatie. Met Persgroep Nederland als eerste klant is de start veelbelovend.’

In de afgelopen tien jaar heeft Van der Steen ruimschoots ervaring opgedaan met sales en sponsoring in verschillende functies binnen de wereld van de media en sport. Binnen Persgroep Nederland groeide hij snel door tot senior accountmanager Corporate Sales.

Hij werd Sales Director Nederland bij Lagardère Sports om daarna aan de slag te gaan als Acquisitie & Business Development Manager bij de schaatsbond KNSB. Hier was hij verantwoordelijk voor het realiseren van nieuwe partnerships, met het hoofdsponsorschap van Daikin als hoogtepunt.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken