Iconix: van sponsor naar partner van Ajax

Iconix: van sponsor naar partner van Ajax
  • Sponsoring
  • 5 aug 2019 @ 09:25
  • 11022 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Activatie

Energiedrankproducent Iconix heeft het langlopende sponsorcontract met Ajax uitgebreid en verbeterd. Vanaf seizoen 2019-2020 schuift het merk van Official Sponsor op naar Official Partner van Ajax.

De looptijd van het contract is tot juni 2028. Ajax en Iconix gaan samenwerken aan het verder laden van het thema ‘Focus First, Legend Later’.  Elroy Kromheer, Commercieel Directeur bij Iconix: ‘Het afgelopen half jaar waren we sponsor van Ajax, voor ons een belangrijk onderdeel van de marktintroductie. Als partner van Ajax en Amsterdams merk gaan we nu een stap verder en gaan richting fans onze belofte activeren. Te beginnen met een grote actie tot eind augustus waarbij fans bij aankoop van ons drnakje kans maken op seizoenkaarten voor de komende tien jaar.'

Energiedrank Iconix wordt partner van Ajax en gaat actief invulling geven aan 'belofte' richting fans

Menno Geelen, Commercieel Directeur bij Ajax: ‘Iconix stapte afgelopen seizoen in als sponsor van Ajax. Vanaf komend seizoen zijn ze Official Partner. We waarderen het vertrouwen in onze samenwerking. En zijn er trots op dat ze in Ajax de belangrijkste partner zien om aan hun naamsbekendheid en merkvoorkeur te werken en zich voor lange tijd aan ons te verbinden.’

Vanaf vandaag start de gezamenlijke retailactie ‘Fan for Life’ waarbij je bij aankoop van een blik Iconix seizoenkaarten voor de komende tien jaar kunt winnen. Deze actie loopt bij de grotere retailers. Meer informatie is te vinden op ajaxfanforlife.nl.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken