Iconix: van sponsor naar partner van Ajax
- Sponsoring
- 5 aug 2019 @ 09:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 5 aug 2019 @ 09:25
- Sjaak Hoogkamer
Energiedrankproducent Iconix heeft het langlopende sponsorcontract met Ajax uitgebreid en verbeterd. Vanaf seizoen 2019-2020 schuift het merk van Official Sponsor op naar Official Partner van Ajax.
De looptijd van het contract is tot juni 2028. Ajax en Iconix gaan samenwerken aan het verder laden van het thema ‘Focus First, Legend Later’. Elroy Kromheer, Commercieel Directeur bij Iconix: ‘Het afgelopen half jaar waren we sponsor van Ajax, voor ons een belangrijk onderdeel van de marktintroductie. Als partner van Ajax en Amsterdams merk gaan we nu een stap verder en gaan richting fans onze belofte activeren. Te beginnen met een grote actie tot eind augustus waarbij fans bij aankoop van ons drnakje kans maken op seizoenkaarten voor de komende tien jaar.'
Energiedrank Iconix wordt partner van Ajax en gaat actief invulling geven aan 'belofte' richting fans
Menno Geelen, Commercieel Directeur bij Ajax: ‘Iconix stapte afgelopen seizoen in als sponsor van Ajax. Vanaf komend seizoen zijn ze Official Partner. We waarderen het vertrouwen in onze samenwerking. En zijn er trots op dat ze in Ajax de belangrijkste partner zien om aan hun naamsbekendheid en merkvoorkeur te werken en zich voor lange tijd aan ons te verbinden.’
Vanaf vandaag start de gezamenlijke retailactie ‘Fan for Life’ waarbij je bij aankoop van een blik Iconix seizoenkaarten voor de komende tien jaar kunt winnen. Deze actie loopt bij de grotere retailers. Meer informatie is te vinden op ajaxfanforlife.nl.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Audi en Revolut presenteren F1-team15-12-2025
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

