TDE organiseert interactief webinar 'Nieuw Licht'

TDE organiseert interactief webinar 'Nieuw Licht'
  • Sponsoring
  • 4 mei 2020 @ 09:20
  • 13402 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Sport

Digitaal sportmarketingbureau TDE blikt met webinar ‘Nieuw Licht’ vooruit naar de nabije toekomst van sport en topsport. Aan bod komen vragen als: Gaat de Eredivisie van start en zo ja, wanneer en in welke vorm en hoe vangen we het gemis van publiek op de tribunes op?

Jorik Tilstra, strateeg & creatief bij TDE: ‘Omdat er een nieuwe realiteit in het verschiet ligt, kijken we alvast vooruit wat de impact hiervan is. Vooropgesteld, wij weten het zelf ook niet.maar dat weerhoudt ons er niet van hier naar te zoeken, liefst samen met andere mensen. Ik ga in gesprek met Vincent Luyendijk (CEO Horizons) en Sjoerd van Oosten (Handpicked Agencies) over de rol van digitale marketing, innovatie en technologie op sport in “de nieuwe realiteit”. En dat doen we op een andere manier, door interactiviteit te stimuleren en alvast creatief naar de toekomst te kijken.’

Interactief

Iedereen kan tijdens het gesprek tijdelijk aan tafel komen en onderdeel worden van de discussie. Wil je niet aan tafel, maar heb je wel een vraag, stel hem dan via de chat. ‘Tijdens het webinar kijken we ook naar de vijf onmisbare technologische ontwikkelingen.’

Webinar ‘Nieuw Licht’
Woensdagmiddag 6 mei, 14.00 uur

Inschrijven (gratis) via tde.nl/webinar

TDE
Sportmarketingbureau TDE uit Eindhoven is gespecialiseerd in digitale sportmarketing en werkt voor merken, clubs en organisaties in de sport zoals Asics, Shell, Uefa, KNVB, PSV en de Johan Cruijff Arena. Het team bestaat uit strategen, creatieven, developers, designers en socialmediamanagers. ‘De liefde voor sport koppelen we aan toegepaste creativiteit en gevoel voor het creëren van innovaties en digitale businessmodellen. Vanuit dat perspectief vechten we tegen de status quo en zetten we de sportwereld in beweging door continu nieuwsgierig te zijn. Oftewel, nieuw licht schijnen op de realiteit.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken