Gassan sluit partnership met AZ

  • Sponsoring
  • 3 jun 2020 @ 15:04
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

Gassan is de nieuwe zogeheten Time Partner van AZ. Het juweliershuis tekende een verbintenis tot medio 2023.

Als Time Partner krijgt Gassan vermeldingen op de boardings in het AFAS Stadion en een logovermelding boven de tijdsaanduiding op de videowalls.

Het bedrijf is groot in diamanten, juwelen en horloges, zoals Rolex.

Het familiebedrijf werd in 1945 opgericht door Samuel Gassan en na diens overlijden overgenomen door kleinzoons Benno en Guy Leeser. ‘Ooit hadden wij winkels in Wastora en toen was er dus al een band met AZ,’ zegt Benno Leeser, CEO van Gassan, dat dit jaar het rodium jubileum viert ter ere van het 75-jarige bestaan.

‘Wij zijn ontzettend trots op Gassan als nieuwe Time Partner,’ zegt AZ’s Commercieel Directeur Michael Koster. ‘Dit is namelijk een van de grote uitblinkers in de wereld van juwelen en horloges. Het is een zeer passende samenwerking, want beide partijen kunnen bogen op een rijke historie en streven naar perfectie op elk gebied.’

Verkooppunten

Gassan heeft diverse verkooppunten in Amsterdam en is met 17 winkels op Schiphol aanwezig. Daarnaast zijn er 2 winkels in de PC Hooftstraat en 4 winkels op de luchthaven in Singapore.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken