VriendenLoterij verlengt partnership Eredivisie
- Sponsoring
- 14 sep 2020 @ 09:19
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Voetbal
- 14 sep 2020 @ 09:19
- Sjaak Hoogkamer
De VriendenLoterij is ook de komende jaren als Maatschappelijk Partner Eredivisie verbonden aan de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie. De samenwerking is verlengd tot en met seizoen 2022 - 2023.
De Eredivisie en de VriendenLoterij zijn al vijftien jaar aan elkaar verbonden
De Eredivisie en de VriendenLoterij zijn al vijftien jaar aan elkaar verbonden en daarmee is de samenwerking naar eigen zeggen een van de succesvolste partnerships in de Nederlandse sportwereld. Deelnemers van de VriendenLoterij die meespelen voor hun favoriete club steunen daarmee maatschappelijke activiteiten van hun club.
Ook gebruiken de clubs de opbrengsten voor maatschappelijke projecten in hun directe omgeving. Dankzij de jarenlange samenwerking met de Eredivisie duizenden zijn basisschoolkinderen gezonder gaan leven en eten, hebben mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt weer een baan gevonden en zijn ouderen uit hun isolement gehaald.
De afgelopen jaren hebben de clubs hun maatschappelijke opbrengst - en daarmee ook de maatschappelijke impact in hun regio - dankzij hun fans zien groeien. Dit is geportretteerd in de videoserie De Kracht van Ons Voetbal, die afgelopen seizoen te zien was op FOX Sports.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
- Odido nieuwe partner Esther Vergeer... 05-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers