VriendenLoterij verlengt partnership Eredivisie

VriendenLoterij verlengt partnership Eredivisie
  • Sponsoring
  • 14 sep 2020 @ 09:19
  • 8893 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Voetbal

De VriendenLoterij is ook de komende jaren als Maatschappelijk Partner Eredivisie verbonden aan de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie. De samenwerking is verlengd tot en met seizoen 2022 - 2023.

De Eredivisie en de VriendenLoterij zijn al vijftien jaar aan elkaar verbonden

De Eredivisie en de VriendenLoterij zijn al vijftien jaar aan elkaar verbonden en daarmee is de samenwerking naar eigen zeggen een van de succesvolste partnerships in de Nederlandse sportwereld. Deelnemers van de VriendenLoterij die meespelen voor hun favoriete club steunen daarmee maatschappelijke activiteiten van hun club.

Ook gebruiken de clubs de opbrengsten voor maatschappelijke projecten in hun directe omgeving. Dankzij de jarenlange samenwerking met de Eredivisie duizenden zijn basisschoolkinderen gezonder gaan leven en eten, hebben mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt weer een baan gevonden en zijn ouderen uit hun isolement gehaald.

De afgelopen jaren hebben de clubs hun maatschappelijke opbrengst - en daarmee ook de maatschappelijke impact in hun regio - dankzij hun fans zien groeien. Dit is geportretteerd in de videoserie De Kracht van Ons Voetbal, die afgelopen seizoen te zien was op FOX Sports.

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken