TOP X case: Toyota Sing Along Challenge
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:40
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded content
- 10 jul 2017 @ 10:40
- Redactie MarketingTribune
"Uit onderzoek bleek dat rijplezier veelal werd geassocieerd met muziek. Dit vormde de basis voor de Toyota Sing Along Challenge. Via advertorials en editorials werden verschillende doelgroepen op een leuke manier geïnformeerd over rijplezier en hybride rijden. Met veel humor is interactie aangegaan met luisteraars via radio. Met de gehele campagne zijn de targets behaald en is op een vrolijke manier inhoud gegeven aan de bestaande (stille) claim. Hiermee is rijplezier als specifieke benefit voor hybride rijden benadrukt."
Case: Toyota Sing Along Challenge
Opdrachtgever: Toyota
Doelstelling: Sympathie voor Toyota verhogen, de interactie met het merk stimuleren maar bovenal: benadrukken dat rijden in een Hybride zorgt voor nieuw rijplezier.
Bureau: Havas Media, Sanoma | SBS en Radio 538 |Talpa Radio Concepts
Type: Radio (in program, audioboards en promo’s), Print (Native Content) en Online (bannering & video)
Bekijk hier de casevideo: http://www.talparadio.nl/cases/the-toyota-sing-along-challenge
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

