Het effect van live communicatie: 3 april
- Algemeen
- 22 mrt 2017 @ 10:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - CommunicatieDialoog
- 22 mrt 2017 @ 10:05
- Sjaak Hoogkamer
IDEA (Independent Dutch Event Association) organiseert op 3 april 2017 de tweede editie van The Experience Conference. Een evenement dat in het teken staat van de marketingkracht van live communicatie en activatie.
Volgens directeur van IDEA en organisator Maarten Schram krijgt de bezoeker antwoord op de vragen: Hoe zorg je voor een brand experience that sticks? En hoe groeit merkbekendheid uit tot merkvoorkeur? Volgens Schram is live interactie met de doelgroep steeds belangrijker. ‘Of dit nu via een merkactivatie op straat is of een sterk inhoudelijk event. Live communicatie inzetten binnen je marcom-strategie zorgt voor impact.’
Effect
Op de tweede editie van The Experience Conference krijgt de bezoeker volgens Schram een goed beeld waarom activaties en events content creators zijn, hoe via PR en social een groter publiek wordt bereikt en welk effect live communicatie heeft. Heineken, Samsung (FR), BrandDeli en The Next Web en inspirerende keynote speakers zoals Arent Jan Hesselink (Edelman Trust Barometer) en Willem van der Schoot (Havas Lemz) zullen acte de presence geven. Moderator Rens de Jong staat met BuzzMaster garant voor een interactieve middag.
The Experience Conference vindt plaats op maandag 3 april in The Warehouse - Wicked Grounds in Amsterdam en duurt van 12:30 tot 19:00 uur. Aanmelden kan via www.experienceconference.nl Het event is NIMA geaccrediteerd met 4 PE-punten.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

