Wie is de Beste Brabantse Marketeer van 2021?
- Algemeen
- 26 apr 2022 @ 13:57
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 26 apr 2022 @ 13:57
- Redactie MarketingTribune
Op woensdag 25 mei a.s. wordt de Beste Brabantse Marketeer verkozen in het Parktheater te Eindhoven. De titel Beste Brabantse Marketeer wordt in drie categorieën uitgereikt.
De stichting Beste Brabantse Marketeer, opgericht door de Brabantse bedrijven Licht, Studio Lauda, EnoRm en Markteffect, biedt met deze award een podium aan de beste Brabantse marketeers. Uit de vele nominaties heeft de jury voor iedere categorie een top 3 bepaald:
- Beste Brabantse Marketeer (>5 jaar werkervaring)
- Christ Coolen, econic
- Erwin Vos, CSU
- Marieke Heesakkers, Berkvens
- Aanstormend Brabants Talent (leeftijd tot 30 jaar)
- Estelle Faivre, Steamz & Metaalkanjers
- Michelle de Bresser, DippieDoe
- Mike van de Moosdijk, Berkvens
- Beste Brabantse Marketeer Maatschappelijke Impact
- Helen Goutier, Hago
- Jacline de Kort, Brainport Development
- Nina Hoek van Dijke, Jong & Je Wil Wat
De uitreiking wordt een feest met o.a. een lunch, ronde tafel gesprekken, verschillende interviews, een keynote van Eveline van Zeeland en natuurlijk de uitreiking zelf. Er zijn kaarten voor het gehele programma en enkel voor de uitreiking:
- Het dagprogramma is van 12.00 tot 20.00 uur inclusief lunch, ronde tafel gesprekken en het avondprogramma. (€ 119,00 excl. btw)
- Het avondprogramma van 15.45 tot 20.00 uur met interviews, een keynote van Eveline van Zeeland en de uitreiking. (€ 69,00 excl. btw)
Er zijn nog kaarten beschikbaar om bij het dagprogramma en de uitreiking te zijn.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

