Nieuwe strategie leidt tot wijziging marketingteam Jaguar Land Rover

  • Algemeen
  • 6 jul 2023 @ 09:19
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In lijn met de verdere uitrol van de Reimagine-strategie van Jaguar Land Rover Nederland worden personele wijzigingen doorgevoerd in het marketingteam.

In februari 2021 kondigde JLR nieuwe toekomstplannen aan met de Reimagine-strategie, waarmee het concern invulling geeft aan de toekomst van Modern Luxury. Als onderdeel hiervan onthulde JLR afgelopen juni zijn volledig nieuwe corporate identity. Daartoe behoort ook de nieuwe ‘House of Brands’-strategie, gericht op élégance, moderniteit en een toekomstgerichte visie, om daarmee de richting en ambitie van JLR uit te stralen.

In het kader hiervan hecht het marketingteam steeds meer belang aan de ervaringen (experiences) die klanten en prospects geboden worden. Om beter in te spelen op de nieuwe strategie en visie zijn per 1 juli 2023 personele wijzigingen doorgevoerd in het marketingteam van JLR Nederland.

  • Aldo van Troost, voorheen Experiential Manager bij JLR Benelux, is aangesteld als nieuwe Experiential & PR Manager van JLR Nederland.
  • Valentijn Braam, voorheen Communications & PR Manager bij JLR Nederland, gaat aan de slag als Communications Manager bij JLR Benelux.

Foto: Valentijn Braam (links) en Aldo van Troost.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken