Nieuwe strategie leidt tot wijziging marketingteam Jaguar Land Rover
- Algemeen
- 6 jul 2023 @ 09:19
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 jul 2023 @ 09:19
- Michiel van Zaane
In lijn met de verdere uitrol van de Reimagine-strategie van Jaguar Land Rover Nederland worden personele wijzigingen doorgevoerd in het marketingteam.
In februari 2021 kondigde JLR nieuwe toekomstplannen aan met de Reimagine-strategie, waarmee het concern invulling geeft aan de toekomst van Modern Luxury. Als onderdeel hiervan onthulde JLR afgelopen juni zijn volledig nieuwe corporate identity. Daartoe behoort ook de nieuwe ‘House of Brands’-strategie, gericht op élégance, moderniteit en een toekomstgerichte visie, om daarmee de richting en ambitie van JLR uit te stralen.
In het kader hiervan hecht het marketingteam steeds meer belang aan de ervaringen (experiences) die klanten en prospects geboden worden. Om beter in te spelen op de nieuwe strategie en visie zijn per 1 juli 2023 personele wijzigingen doorgevoerd in het marketingteam van JLR Nederland.
- Aldo van Troost, voorheen Experiential Manager bij JLR Benelux, is aangesteld als nieuwe Experiential & PR Manager van JLR Nederland.
- Valentijn Braam, voorheen Communications & PR Manager bij JLR Nederland, gaat aan de slag als Communications Manager bij JLR Benelux.
Foto: Valentijn Braam (links) en Aldo van Troost.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Dans keert terug via herseninterface
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

