[Xsaga Canon] 5: Blokker Brulshirt
- Algemeen
- 25 mei 2021 @ 11:35
- Link
-
Patrick Roubroeks
founding director
Xsaga - ConceptenCustomer Experience
- 25 mei 2021 @ 11:35
- Patrick Roubroeks
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een nogal spraakmakend t-shirt.
Elk idee wordt door Xsaga tot in de kleinste details uitgewerkt op basis van hét grote idee, altijd vanuit één en dezelfde kerngedachte: ‘Everything is experience, experience is everything’.
BLOKKER BRULSHIRT
Speciaal ter gelegenheid van het WK vrouwenvoetbal introduceerde Blokker een nieuwe versie van het Blokker Brulshirt en sprak de wens uit het oranje tricot op disruptieve wijze te introduceren tijdens de uitzwaaiwedstrijd van de Oranje Leeuwinnen. Xsaga stelde een speciaal ‘brulkoor’ samen dat over aandacht niets te klagen had.
Bekijk hier de casefilm.
(foto: Xsaga)
-
Patrick Roubroeks
- Werkt bij: Xsaga
- Functie: founding director
- Website:http://www.xsaga.nl# Linkedin: https://nl.linkedin.com/in/patrickroubroeks
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing