[Xsaga Canon] 5: Blokker Brulshirt
- Algemeen
- 25 mei 2021 @ 11:35
- Link
-
Patrick Roubroeks
founding director
Xsaga - ConceptenCustomer Experience
- 25 mei 2021 @ 11:35
- Patrick Roubroeks
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een nogal spraakmakend t-shirt.
Elk idee wordt door Xsaga tot in de kleinste details uitgewerkt op basis van hét grote idee, altijd vanuit één en dezelfde kerngedachte: ‘Everything is experience, experience is everything’.
BLOKKER BRULSHIRT
Speciaal ter gelegenheid van het WK vrouwenvoetbal introduceerde Blokker een nieuwe versie van het Blokker Brulshirt en sprak de wens uit het oranje tricot op disruptieve wijze te introduceren tijdens de uitzwaaiwedstrijd van de Oranje Leeuwinnen. Xsaga stelde een speciaal ‘brulkoor’ samen dat over aandacht niets te klagen had.
Bekijk hier de casefilm.
(foto: Xsaga)
-
Patrick Roubroeks
- Werkt bij: Xsaga
- Functie: founding director
- Website:http://www.xsaga.nl# Linkedin: https://nl.linkedin.com/in/patrickroubroeks
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

