[Xsaga Canon] 5: Blokker Brulshirt

[Xsaga Canon] 5: Blokker Brulshirt
  • Algemeen
  • 25 mei 2021 @ 11:35
  • 6420 x gelezen
  • Link
  • Patrick Roubroeks
    Patrick Roubroeks

    founding director
    Xsaga
  • ConceptenCustomer Experience

Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een nogal spraakmakend t-shirt.

Elk idee wordt door Xsaga tot in de kleinste details uitgewerkt op basis van hét grote idee, altijd vanuit één en dezelfde kerngedachte: ‘Everything is experience, experience is everything’.
 

BLOKKER BRULSHIRT

Speciaal ter gelegenheid van het WK vrouwenvoetbal introduceerde Blokker een nieuwe versie van het Blokker Brulshirt en sprak de wens uit het oranje tricot op disruptieve wijze te introduceren tijdens de uitzwaaiwedstrijd van de Oranje Leeuwinnen. Xsaga stelde een speciaal ‘brulkoor’ samen dat over aandacht niets te klagen had.

 

Bekijk hier de casefilm.
(foto: Xsaga)

Patrick Roubroeks

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken