[NMD21]: 'Webshops met fysieke locatie groeien harder'
- B2b
- 24 aug 2021 @ 10:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Nima Marketing Day
- 24 aug 2021 @ 10:30
- Michiel van Zaane
Op 9 september 2021 vindt in DeFabrique te Utrecht de Nima Marketing Day 2021 plaats. Mark van Hattum is oprichter van MvH Media en spreekt tijdens de NMD over de integratie van fysieke locaties in jouw SEO- en SEA-strategie. Tijd voor een korte kennismaking.
Mark is ooit zelf begonnen met het verbeteren van zijn eigen webshops, waarna MvH Media als online marketing bureau is ontstaan. Inmiddels geeft hij leiding aan dit bureau met meer dan 40 gespecialiseerde online marketeers. Mark is zelf nog dagelijks werkzaam als online marketeer en betrokken bij complexe online marketing trajecten.
Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Het delen van kennis is één van de kernwaarden van MvH Media. Het is inspirerend om de opgedane kennis met anderen uit de branche te delen en daarmee tot de beste toepassingen te komen.
Wat is je in termen van marketing de eerste maanden van 2021 het meest opgevallen?
Webshops met één of meerdere fysieke locaties groeien nog harder in de markt dan webshops zonder fysieke locatie.
Heeft corona (jouw) marketing veranderd?
Deels. We delen nu nog meer kennis virtueel via onze eigen kanalen.
Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Inspirerend om met andere uit de branche te praten over de nieuwste ontwikkelingen.
Kun je een tipje van de sluier lichten waarover jouw NMD workshop gaat?
Hoe je profiteert van fysieke winkels in jouw online marketing strategie.
Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Dat nagenoeg alle zoekopdrachten in Google een lokaal karakter hebben. Als je dit op de juiste manier integreert heb je een beslissend voordeel ten opzichte van de concurrentie.
Maak ook kennis met enkele andere sprekers van Nima Marketing Day 2021:
Thea van Unen en Stijn Bartelink van Enviu
Patricia Verhoelst van Ipsos en Jan Zwang van VodafoneZiggo
Jori van de Spijker van DVJ Insights
Karel Zwaan van Merkster
Willemijn van Hussen en Niels de Jong van Tambr
Validators: 'Wij laten zien wat de impact van advertisement is op het mentaal marktaandeel'
Laurens Miedema van Gamma
Helma Verdaat van Sidekix
Henk-Jan ter Brugge en Joost van Dun van Philips
Cas Biesta van Ajax
Rajiv Laigsingh van Bringly
Pieter Kopmels van DSM
Mart Vonk namens Vandebron
Nicole Freid van Hak
Ada Antonides en Karen Pasman van Van Wijnen
Wing Cheung van Synerflow
Fedor Vriezen en Michiel Sala van de populaire app Ommetje
Jeramiah Albinus van Fonq
Marcel van der Heijden van Karma Kebab
Antoinette Alma en Nick Nijhuis namens Windesheim
Keynote Thomas Barta
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zzp’er toegesproken door toekomstige zelf in AI-campagne Knab
- De marketingtransfers van week 45, 2024
- Nieuwe belangenvereniging freelancers in de mediasector...
- onderzoek Invoering Ja sticker: minder folders koopgedrag...
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht voor awareness-campagnes in...
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact...
Laatste Nieuws
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een... 11-11-2024
- De marketingtransfers van week 45,... 08-11-2024
- GLS breidt netwerk Parcel Points uit... 07-11-2024
- onderzoek Invoering Ja sticker:... 06-11-2024
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht... 05-11-2024
- De marketingtransfers van week 44,... 01-11-2024