[NMD21]: 'Webshops met fysieke locatie groeien harder'

[NMD21]: 'Webshops met fysieke locatie groeien harder'
  • B2b
  • 24 aug 2021 @ 10:30
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Nima Marketing Day

Op 9 september 2021 vindt in DeFabrique te Utrecht de Nima Marketing Day 2021 plaats. Mark van Hattum is oprichter van MvH Media en spreekt tijdens de NMD over de integratie van fysieke locaties in jouw SEO- en SEA-strategie. Tijd voor een korte kennismaking.

Mark is ooit zelf begonnen met het verbeteren van zijn eigen webshops, waarna MvH Media als online marketing bureau is ontstaan. Inmiddels geeft hij leiding aan dit bureau met meer dan 40 gespecialiseerde online marketeers. Mark is zelf nog dagelijks werkzaam als online marketeer en betrokken bij complexe online marketing trajecten.

Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Het delen van kennis is één van de kernwaarden van MvH Media. Het is inspirerend om de opgedane kennis met anderen uit de branche te delen en daarmee tot de beste toepassingen te komen.

Wat is je in termen van marketing de eerste maanden van 2021 het meest opgevallen?
Webshops met één of meerdere fysieke locaties groeien nog harder in de markt dan webshops zonder fysieke locatie.

Heeft corona (jouw) marketing veranderd?
Deels. We delen nu nog meer kennis virtueel via onze eigen kanalen.

Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Inspirerend om met andere uit de branche te praten over de nieuwste ontwikkelingen.

Kun je een tipje van de sluier lichten waarover jouw NMD workshop gaat?
Hoe je profiteert van fysieke winkels in jouw online marketing strategie.

Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Dat nagenoeg alle zoekopdrachten in Google een lokaal karakter hebben. Als je dit op de juiste manier integreert heb je een beslissend voordeel ten opzichte van de concurrentie.

Maak ook kennis met enkele andere sprekers van Nima Marketing Day 2021:

Thea van Unen en Stijn Bartelink van Enviu
Patricia Verhoelst van Ipsos en Jan Zwang van VodafoneZiggo
Jori van de Spijker van DVJ Insights
Karel Zwaan van Merkster
Willemijn van Hussen en Niels de Jong van Tambr
Validators: 'Wij laten zien wat de impact van advertisement is op het mentaal marktaandeel'
Laurens Miedema van Gamma
Helma Verdaat van Sidekix
Henk-Jan ter Brugge en Joost van Dun van Philips
Cas Biesta van Ajax
Rajiv Laigsingh van Bringly
Pieter Kopmels van DSM
Mart Vonk namens Vandebron
Nicole Freid van Hak
Ada Antonides en Karen Pasman van Van Wijnen
Wing Cheung van Synerflow
Fedor Vriezen en Michiel Sala van de populaire app Ommetje
Jeramiah Albinus van Fonq
Marcel van der Heijden van Karma Kebab
Antoinette Alma en Nick Nijhuis namens Windesheim
Keynote Thomas Barta

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken