Frenkel Denie nieuwe BVA-voorzitter
- Bureaus
- 9 jan 2014 @ 09:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingCommunicatie
- 9 jan 2014 @ 09:36
- Redactie Bureaus
Frenkel Denie is gekozen tot nieuwe voorzitter van de Bond van Adverteerders (BVA). Tijdens een bijzondere algemene ledenvergadering zijn ook Nico Rijkhoff (Ziggo) en Mireille Spapens (Deloitte) toegetreden tot het Dagelijks Bestuur, respectievelijk in de functie van vice-voorzitter en penningmeester. Frenkel Denie volgt Jan Driessen op, die de afgelopen 5,5 jaar voorzitter is geweest. Mireille Spapens volgt Loïke Stelwagen op, die maar liefst tien jaar actief betrokken is geweest bij het BVA-bestuur.
Frenkel Denie werkt als Marketing Directeur bij FrieslandCampina, verantwoordelijk voor Europa, Midden-Oosten en Afrika. Daarvoor was Denie werkzaam bij Procter & Gamble en Bavaria. Hij was de afgelopen jaren al vice-voorzitter en lid van het dagelijks bestuur van BVA.
Denie: 'De afgelopen jaren hebben we verantwoorde communicatie echt op de kaart gezet. Dit blijft een belangrijk onderwerp, zeker gezien de toekomstige discussies over privacy. De uitdaging voor de komende jaren is om de relevantie voor leden nog meer helder en tastbaar te maken. En nieuwe verbindingen te leggen tussen leden en met bredere lagen communicatiespecialisten bij de aangesloten adverteerders. Het nieuwe Communicatiehuis in Amsterdam, waar we met andere spelers uit de reclamebranche samenwerken, wordt wat mij betreft het centrum van die ledenbinding.'
De vertrekkende voorzitter Jan Driessen: 'Ik ben blij dat we de nieuwe voorzitter, vice-voorzitter en penningmeester uit eigen gelederen hebben kunnen voordragen. Dat geeft de huidige kracht van BVA weer. Allen hebben een grote betrokkenheid en bereidheid om zich in te zetten voor het verder verbeteren van onze branche. Samen hebben we de afgelopen vijf jaar hard gewerkt om de BVA weer gezaghebbend en toonaangevend te maken.'
Het algemeen bestuur van BVA is nu als volgt samengesteld:
- Frenkel Denie, Marketing Directeur, FrieslandCampina – voorzitter
- Nico Rijkhoff, Director Brand, Ziggo – vicevoorzitter
- Mireille Spapens, Director Communications, Deloitte - penningmeester
- Harry Dekker, Media Director, Unilever
- Wil Giezenaar, Manager Marketingcommunicatie, Pon’s Automobielhandel
- Arjan Veraart, Hoofd Corporate Communicatie Rabobank Nederland
De BVA bestaat 95 jaar en is de vertegenwoordiger van adverteerders in Nederland. De leden van de BVA vertegenwoordigen samen ruim 3 miljard euro aan media-uitgaven per jaar. BVA heeft als doelhet bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van leden.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- voorzitter
- Jan Driessen
- Mireille Spapens
- adverteerders
- Frenkel Denie
- BVA
- Deloitte
- FrieslandCampina
- ALV
- benoeming
- Ziggo
- Nico Rijkhoff
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners
- De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons...
- Eerste AI-inhaakbillboard met bewegend persoon
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
Laatste Nieuws
- Gardeners breidt diensten uit met... 27-03-2025
- SAN ABC Accenten 2024 longlist bekend27-03-2025
- Warc Effective 100: Lange termijn... 26-03-2025
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk... 25-03-2025
- 117 nominaties: brede spreiding met... 24-03-2025
- Prazeres United lanceert... 24-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center