Malibu in zee met Buro Benk
- Bureaus
- 25 sep 2014 @ 09:21
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ActivatiePromotieInstore marketingMerken
- 25 sep 2014 @ 09:21
- Redactie Bureaus
Drankmerk Malibu heeft jointmarketingbureau Buro Benk gevraagd haar winkelvloer-activaties te ontwikkelen en uit te voeren. Een tweetal promoties wordt op dit moment uitgewerkt.
Wouter van Dijk, group brand manager Mixable Spirits bij Pernod Ricard Nederland: 'We zijn een internationale organisatie, maar elk land is anders, zeker wat betreft de winkelvloer. We zijn op zoek gegaan naar een partner die deze markt goed begrijpt en kent. Buro Benk heeft ruime ervaring op het gebied van activaties op de winkelvloer. Dat ze daarnaast altijd op zoek gaan naar samenwerkingsverbanden is voor ons de kers op de taart.'
Bastiaan Krips, oprichter van Buro Benk: 'Malibu is een fantastisch merk om toe te voegen aan ons klantportfolio. Vanuit de inzichten en merkwaarden gaan we creatieve en effectieve actiemechanismen ontwikkelen die worden door vertaald tot aan de winkelvloer.'
Malibu is ’s werelds meest verkochte caribbean rum met kokosnoot. In Nederland is Malibu Coco één van de grootste spelers in premium mixables. De marketing, verkoop en distributie is in handen van Pernod Ricard Nederland, onderdeel van Groupe Pernod Ricard.
Buro Benk is gevestigd aan de Oudegracht in Utrecht en werkt onder andere voor John West, Jan Pannenkoeken, Senseo, Iglo, Sicilia en Chupa Chups.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- intore
- Malibu
- retail
- joint marketing
- Buro Benk
- Pernod Ricard
- winkelvloer
- klant
- cocktails
- promotie
- activatie
- bureau
- actie
- mixables
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Social Deal Wellness eerste nieuwe... 23-05-2025
- Rosewood lanceert eerste... 23-05-2025
- Big2's nieuwe album Hard Hout... 23-05-2025
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen'... 22-05-2025
- Heinz-tune scoort na 15 jaar nog... 22-05-2025
- Eerlijk beeld van de zorg bij Cordaan22-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management