Malibu in zee met Buro Benk

Malibu in zee met Buro Benk
  • Bureaus
  • 25 sep 2014 @ 09:21
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatiePromotieInstore marketingMerken

Drankmerk Malibu heeft jointmarketingbureau Buro Benk gevraagd haar winkelvloer-activaties te ontwikkelen en uit te voeren. Een tweetal promoties wordt op dit moment uitgewerkt.

Wouter van Dijk, group brand manager Mixable Spirits bij Pernod Ricard Nederland: 'We zijn een internationale organisatie, maar elk land is anders, zeker wat betreft de winkelvloer. We zijn op zoek gegaan naar een partner die deze markt goed begrijpt en kent. Buro Benk heeft ruime ervaring op het gebied van activaties op de winkelvloer. Dat ze daarnaast altijd op zoek gaan naar samenwerkingsverbanden is voor ons de kers op de taart.'

Bastiaan Krips, oprichter van Buro Benk: 'Malibu is een fantastisch merk om toe te voegen aan ons klantportfolio. Vanuit de inzichten en merkwaarden gaan we creatieve en effectieve actiemechanismen ontwikkelen die worden door vertaald tot aan de winkelvloer.'

Malibu is ’s werelds meest verkochte caribbean rum met kokosnoot. In Nederland is Malibu Coco één van de grootste spelers in premium mixables. De marketing, verkoop en distributie is in handen van Pernod Ricard Nederland, onderdeel van Groupe Pernod Ricard.

Buro Benk is gevestigd aan de Oudegracht in Utrecht en werkt onder andere voor John West, Jan Pannenkoeken, Senseo, Iglo, Sicilia en Chupa Chups. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken