Havas Media wint accounts Toyota, Lexus en Suzuki
- Bureaus
- 13 okt 2014 @ 09:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkMerkenPitchesMediabureau
- 13 okt 2014 @ 09:33
- Redactie Bureaus
De bedrijven Louwman & Parqui en Nimag hebben na een uitgebreide pitch het mediabureau Havas Media gekozen voor het behartigen van de geïntegreerde mediastrategie, -planning en -inkoop. Het account betreft de merken Toyota, Lexus en Suzuki.
Marlies van Steenoven, mediamanager van Louwman en Parqui: 'De automotive-markt wordt steeds competitiever waarbij de consument steeds lastiger te bereiken is. Het oriëntatie- en koopproces speelt zich steeds meer online af in plaats van in de showroom. Havas Media verraste ons met een sterke resultaatgedreven aanpak en een duidelijke senioriteit op digitaal en strategie.'
Roel van den Borne, CEO van Havas Media Nederland, is blij met het gewonnen account. 'De afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan het uitbouwen van het bureau, door te investeren in expertise, tools en onderzoek gericht op het digitale marketing-communicatiemodel van de toekomst. Het binnenhalen van een sterke lokale klant is de kroon op ons werk en reflecteert de kwaliteit van de Nederlandse Havas-organisatie.'
Havas is een van de grootste mondiale reclame-, digitale en communicatiegroepen ter wereld. Het concern heeft zijn hoofdkantoor in Parijs en opereert via twee bedrijfsonderdelen, Havas Creative en Havas Media Group. Havas heeft ongeveer 15.000 werknemers. Bij Havas Media Nederland werken 75 mensen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- klant
- auto
- digital marketing
- pitch
- online
- Suzuki
- Havas
- mediastrategie
- Louwman & Parqui
- Havas Media
- Toyota
- media
- account
- automotive
- Nimag
- Lexus
- mediabureau
- b2b
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Social Deal Wellness eerste nieuwe... 23-05-2025
- Rosewood lanceert eerste... 23-05-2025
- Big2's nieuwe album Hard Hout... 23-05-2025
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen'... 22-05-2025
- Heinz-tune scoort na 15 jaar nog... 22-05-2025
- Eerlijk beeld van de zorg bij Cordaan22-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management