Baderie lanceert campagne 'Het geluk zit in elk detail'
- Bureaus
- 29 aug 2018 @ 10:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoCampagnesCommercials
- 29 aug 2018 @ 10:54
- Lucas Boon
Badkamermerk Baderie kiest er in zijn nieuwe campagne voor om niet de losse producten maar 'het meest comfortabele aankoopproces' in de etalage te zetten. Het thema luidt dan ook: 'Het geluk zit in elk detail'. Verantwoordelijk bureau is Crossmarks.
De campagne is afgelopen maandag gelanceerd op TV en online (paid, owned en earned). Baderie wil hiermee zijn positionering aanscherpen en vertalen naar merkuitdagingen. Bij het ontwerpen en plaatsen van een nieuwe badkamer word je volgens Baderie pas echt gelukkig als alles tot in detail klopt en precies is zoals je het voor ogen had. 'Van de aandacht waarmee je door je adviseur geholpen wordt tot en met de afwerking van het kleinste kitrandje.'
Credits
Creative & film Direction: Bas Manders
Concept copy: Dimitri Michels
Design: Pim van der Linden
Account Director: Jenneke Appel
Strategie: Lori van Waes
D.O.P.: Ezra Reverda
Production & Editing: Allard Zoetman
Styling: Marjolein Vonk
Hair & Make-up: Kira Kroegman
Music: Wouter Snel (MacLoud Amsterdam)
Client: Tessa Post (Baderie)
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

