Becam lanceert herpositionering

Becam lanceert herpositionering
  • Bureaus
  • 11 okt 2019 @ 10:19
  • 12346 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnes

Online leningen-specialist Becam trapt in samenwerking met Abovo Media zijn herpositionering af met een nieuwe tv-commercial. De commercial is onderdeel van de grotere campagne 'Slim lenen voor iedereen'.

Abovo Media heeft in samenwerking met DPG Media en RTL BrandDeli het strategisch contentplan voor TV, print en digital ontwikkeld en zorg gedragen voor de implementatie in de media.

Jeroen Uppelschoten, directeur van Becam, laat weten: 'De samenwerking met onze partners verliep constructief. Het ontwikkelen van een crossmediaal concept is voor ons nieuw terrein. Abovo Media heeft hier als vaste partner een belangrijke bijdrage aan geleverd.'

Minke van Deure, client service director bij Abovo Media, voegt daaraan toe: 'Becam heeft ons gevraagd mee te denken over de nieuwe positionering en de manier waarop we deze in de markt zetten. Het resultaat is een pakkende tv-commercial, ondersteund door print en digitaal.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken