180 Kingsday maakt najaarscampagne voor Bloemenbureau Holland

180 Kingsday maakt najaarscampagne voor Bloemenbureau Holland
  • Bureaus
  • 8 sep 2020 @ 10:35
  • 14090 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Om de schade van de afgelopen maanden wat in te halen heeft Bloemenbureau Holland vanuit zijn consumentenplatforms Mooiwatplantendoen.nl en Mooiwatbloemendoen.nl samen met 180 Kingsday en vele sectorpartijen een internationale campagne ontwikkeld.

De campagne Vul de afstand met schoonheid haakt in op de anderhalvemetersamenleving. Daan Langstraat van Bloemenbureau Holland: ‘Wij vragen met deze campagne om met die fysieke afstand de emotionele verbinding niet te verliezen. Juist daarin spelen bloemen en planten, als geschenk aan een ander of jezelf, een cruciale rol. In Nederland waren de winkels nog gewoon open en wat we zagen was dat bloemen en planten het beter deden dan ooit. Mensen die hun familie, vrienden en collega’s op afstand moeten houden, zoeken troost, hoop, plezier en verbinding in bloemen en planten.’
De campagne gaat deze week van start in de landen om ons heen met out of home, online video en winkelmaterialen, en wordt beschikbaar gesteld voor meer landen in Europa. Bram de Rooij van 180 Kingsday: ‘Het geven én krijgen van bloemen en planten heeft een enorm positief effect op hoe we ons voelen. Dat we dat samen met Bloemenbureau Holland en de sector aan de wereld mogen vertellen, maakt ons dan ook enorm trots.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken