180 Kingsday maakt najaarscampagne voor Bloemenbureau Holland
- Bureaus
- 8 sep 2020 @ 10:35
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 8 sep 2020 @ 10:35
- Nanny Kuilboer
Om de schade van de afgelopen maanden wat in te halen heeft Bloemenbureau Holland vanuit zijn consumentenplatforms Mooiwatplantendoen.nl en Mooiwatbloemendoen.nl samen met 180 Kingsday en vele sectorpartijen een internationale campagne ontwikkeld.
De campagne Vul de afstand met schoonheid haakt in op de anderhalvemetersamenleving. Daan Langstraat van Bloemenbureau Holland: ‘Wij vragen met deze campagne om met die fysieke afstand de emotionele verbinding niet te verliezen. Juist daarin spelen bloemen en planten, als geschenk aan een ander of jezelf, een cruciale rol. In Nederland waren de winkels nog gewoon open en wat we zagen was dat bloemen en planten het beter deden dan ooit. Mensen die hun familie, vrienden en collega’s op afstand moeten houden, zoeken troost, hoop, plezier en verbinding in bloemen en planten.’
De campagne gaat deze week van start in de landen om ons heen met out of home, online video en winkelmaterialen, en wordt beschikbaar gesteld voor meer landen in Europa. Bram de Rooij van 180 Kingsday: ‘Het geven én krijgen van bloemen en planten heeft een enorm positief effect op hoe we ons voelen. Dat we dat samen met Bloemenbureau Holland en de sector aan de wereld mogen vertellen, maakt ons dan ook enorm trots.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation