180 Kingsday maakt najaarscampagne voor Bloemenbureau Holland
- Bureaus
- 8 sep 2020 @ 10:35
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 8 sep 2020 @ 10:35
- Nanny Kuilboer
Om de schade van de afgelopen maanden wat in te halen heeft Bloemenbureau Holland vanuit zijn consumentenplatforms Mooiwatplantendoen.nl en Mooiwatbloemendoen.nl samen met 180 Kingsday en vele sectorpartijen een internationale campagne ontwikkeld.
De campagne Vul de afstand met schoonheid haakt in op de anderhalvemetersamenleving. Daan Langstraat van Bloemenbureau Holland: ‘Wij vragen met deze campagne om met die fysieke afstand de emotionele verbinding niet te verliezen. Juist daarin spelen bloemen en planten, als geschenk aan een ander of jezelf, een cruciale rol. In Nederland waren de winkels nog gewoon open en wat we zagen was dat bloemen en planten het beter deden dan ooit. Mensen die hun familie, vrienden en collega’s op afstand moeten houden, zoeken troost, hoop, plezier en verbinding in bloemen en planten.’
De campagne gaat deze week van start in de landen om ons heen met out of home, online video en winkelmaterialen, en wordt beschikbaar gesteld voor meer landen in Europa. Bram de Rooij van 180 Kingsday: ‘Het geven én krijgen van bloemen en planten heeft een enorm positief effect op hoe we ons voelen. Dat we dat samen met Bloemenbureau Holland en de sector aan de wereld mogen vertellen, maakt ons dan ook enorm trots.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

