Libelle lanceert 'knuffel'-campagne
- Bureaus
- 23 okt 2020 @ 11:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesVideo
- 23 okt 2020 @ 11:31
- Lucas Boon
Met een nieuwe campagnevideo vraagt magazinemerk Libelle aandacht voor het belang van knuffelen. Het vrouwentijdschrift vroeg vier stellen elkaar vier minuten stevig vast te houden. Wat doet dat met lichaam en geest?
Het huidige printnummer van Libelle (onderdeel van DPG Media) staat in het teken van 'knuffelen' en dit wordt doorvertaald in online video, ontwikkeld door contentmarketingbureau Lifehunters. Libelle spreekt van een basisbehoefte. Door aanraking maakt het lichaam oxytocine aan, ook wel het knuffel- of gelukshormoon genoemd. Dit hormoon laat de mens ontspannen en neemt stress weg - precies wat we in deze coronatijd nodig hebben, aldus Libelle.
Een deelnemer in de video zegt: 'Ik voelde op een gegeven moment zelfs weer kriebels. Het is bijna een meditatie. Misschien kunnen we wel dagelijks een soort ochtendknuffelsessie doen.' Een ander: 'Mijn man moet er regelmatig aan geloven. Minstens twee keer per dag, maar liever veel vaker. Zouden we daarom al 28 jaar samen zijn?'
Bekijk de video hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing