Mireille Elberse naar Wenneker Group
- Bureaus
- 8 jun 2021 @ 08:40
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 8 jun 2021 @ 08:40
- Lucas Boon
Mireille Elberse is gestart als de nieuwe head of clients & partnerships van Wenneker Group. Ze gaat 'de grotere accounts' begeleiden om zodoende 'zoveel mogelijk synergie' binnen de groep te realiseren.
Elberse werkte hiervoor bij onder meer TBWA\Neboko, Alfred International en Subway. Wenneker Group bestaat uit zes productiemaatschappijen die fotografie- en videocontent voor merken en bureaus ontwikkelen.
Nieuwe stap
Liesbeth Timmer, managing director van Wenneker Amsterdam, zegt: 'De ervaring leert dat veel merken het hoofd breken en zich afvragen hoe je relevante content over meerdere kanalen en markten creëert. Dit is een puzzel die we bij Wenneker graag samen met merken oplossen. Het is geweldig dat we met de ervaring van Mireille hierin een nieuwe stap kunnen maken.'
Elberse zelf zegt: 'Als ik naar mijn CV kijk, is dit misschien niet de meest logische stap. Maar na het zien van de uitgebreide internationale klantenlijst van Wenneker Group, kon ik deze kans niet voorbij laten gaan. Ik zie veel mogelijkheden om de partnerships verder te versterken en daarbij de beste productiepartner te zijn. Het maximaliseren van de samenwerking tussen de verschillende bedrijven binnen de groep voelt als een mooie en spannende uitdaging.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers