Reinhold en Taideman naar Alfred
- Bureaus
- 7 jun 2022 @ 09:25
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieCreatiePersonalia
- 7 jun 2022 @ 09:25
- Peter van Woensel Kooy
Topteam Thomas Reinhold en Nils Taideman verkast van Dept naar bureau Alfred. Met een beetje mazzel bereikt de nieuwe agency-naam de onderarm van beide creatieven.
Thomas Reinhold: ‘Zestien maanden lang mochten Nils en ik alles geven voor de mooiste klanten van Dept. Zo voelde “freelance” vooral als onderdeel uit mogen maken van de familie. Bedankt voor de fantastische, leerzame en vooral gezellige tijd. We gaan jullie missen. We blijven uiteraard in de buurt, want vandaag verhuizen we, 30 meter verderop, naar buurman Alfred International.’
Nils Taideman vegt daar op Linkedin aan toe: ‘En wie ons langer dan een jaar boekt, laten we op onze arm tatoeëren.’
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- bureau
- creatie
- Alfre
- verkassen
- personlaio
- Schinkel
- Thomas Reinhold
- Vetterstraat
- tattoo
- Dept
- topteam
- Nils Taideman
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

