Bureau 0930 lanceert eerste campagne voor Feenstra
- Bureaus
- 2 jun 2023 @ 08:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 jun 2023 @ 08:33
- Michiel van Zaane
Na het winnen van de pitch van Feenstra, heeft 0930 creative agency nu de eerste campagne gelanceerd waarin het Feenstra ServiceAbonnement onder de aandacht wordt gebracht.
Feenstra is actief in de installatietechniek: verwarming, cv-ketel onderhoud, airco, ventilatie, warmtepompen en zonnepanelen. Met het service abonnement claimt Feenstra dat je cv-ketel je niet in de steek laat.
0930 creative agency voert de campagne met als boodschap ‘wapen je tegen ijskoude verrassingen’. Onder die noemer heeft het bureau ‘herkenbare en humoristische content’ die die boodschap moet overbrengen. Het Feenstra ServiceAbonnement wordt grootschalig gepromoot via een social media campagne.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
- Topfotograaf Robin de Puy tekent bij... 09-10-2024
- Claire Daemen over Adnight 2024:... 09-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing