Bureau 0930 lanceert eerste campagne voor Feenstra

Bureau 0930 lanceert eerste campagne voor Feenstra
  • Bureaus
  • 2 jun 2023 @ 08:33
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Na het winnen van de pitch van Feenstra, heeft 0930 creative agency nu de eerste campagne gelanceerd waarin het Feenstra ServiceAbonnement onder de aandacht wordt gebracht.

Feenstra is actief in de installatietechniek: verwarming, cv-ketel onderhoud, airco, ventilatie, warmtepompen en zonnepanelen. Met het service abonnement claimt Feenstra dat je cv-ketel je niet in de steek laat.

0930 creative agency voert de campagne met als boodschap ‘wapen je tegen ijskoude verrassingen’. Onder die noemer heeft het bureau ‘herkenbare en humoristische content’ die die boodschap moet overbrengen. Het Feenstra ServiceAbonnement wordt grootschalig gepromoot via een social media campagne.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken