Bureau 0930 lanceert eerste campagne voor Feenstra

- Bureaus
- 2 jun 2023 @ 08:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 jun 2023 @ 08:33
- Michiel van Zaane
Na het winnen van de pitch van Feenstra, heeft 0930 creative agency nu de eerste campagne gelanceerd waarin het Feenstra ServiceAbonnement onder de aandacht wordt gebracht.
Feenstra is actief in de installatietechniek: verwarming, cv-ketel onderhoud, airco, ventilatie, warmtepompen en zonnepanelen. Met het service abonnement claimt Feenstra dat je cv-ketel je niet in de steek laat.
0930 creative agency voert de campagne met als boodschap ‘wapen je tegen ijskoude verrassingen’. Onder die noemer heeft het bureau ‘herkenbare en humoristische content’ die die boodschap moet overbrengen. Het Feenstra ServiceAbonnement wordt grootschalig gepromoot via een social media campagne.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management