Horeca Entree, Proost en Venuez worden één

  • Content
  • 17 jan 2014 @ 10:50
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

De drie vaktitels Horeca Entree, Proost en Venuez worden samengevoegd tot één nieuwe titel: Entree, hét horecamagazine van Nederland.

De redacties van de verschillende titels bundelen hun krachten en dekken daarmee de complete kwalitatieve horecamarkt: hotels, restaurants en de drankverstrekkende horeca. Met een gecombineerde oplage van tenminste 28.000 en een frequentie van elf keer per jaar, wordt Entree het grootste horecavakblad van Nederland.

Uitgever Mike Velleman van ManagementMedia: "Met deze krachtenbundeling zorgen we voor een sterke propositie richting de markt. We creëren hiermee een breed horecaplatform met het grootste bereik, hetgeen zowel interessant is voor de lezers als de adverteerders."

Hoofdredacteur van Entree is Joost Scholten, clustermanager Godfried van der Lugt. De lancering van Entree is op maandag 10 maart tijdens de uitreiking van de Hospitality & Style Awards in Hotel Okura Amsterdam. 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken