Wat consumenten vinden van branded content

  • Content
  • 8 aug 2014 @ 10:21
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • OnderzoekBranded content

Meer dan de helft van de consumenten heeft geen vertrouwen in artikelen die gelabeld zijn met 'sponsored content'. Dit blijkt uit een onderzoeksrapport van Contently. Zelfs banner ads komen als meer gewenst uit dit onderzoek.

Het onderzoek bevat een aantal interessante tabellen en grafieken over wat consumenten van branded content vinden.  

De conclusie die ze op contently.com trekken is niet zozeer dat branded content dood is: "None of this means that sponsored content is dead in the water. It just means that it’s time to get it right." 
 

Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken