Wat consumenten vinden van branded content
- Content
- 8 aug 2014 @ 10:21
- Link
-
Platform Content
branche-organisatie in content marketing
Plaform Content - OnderzoekBranded content
- 8 aug 2014 @ 10:21
- Platform Content
Meer dan de helft van de consumenten heeft geen vertrouwen in artikelen die gelabeld zijn met 'sponsored content'. Dit blijkt uit een onderzoeksrapport van Contently. Zelfs banner ads komen als meer gewenst uit dit onderzoek.
Het onderzoek bevat een aantal interessante tabellen en grafieken over wat consumenten van branded content vinden.
De conclusie die ze op contently.com trekken is niet zozeer dat branded content dood is: "None of this means that sponsored content is dead in the water. It just means that it’s time to get it right."
-
Platform Content
- Werkt bij: Plaform Content
- Functie: branche-organisatie in content marketing
- Website:http://www.platformcontent.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
- Backpack toerist de pineut in nieuwe... 21-05-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation