'Moneymakers'-campagne leert jongeren over werk

  • Content
  • 15 jun 2019 @ 14:06
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ArbeidsmarktSocial mediaCampagnesContent

Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid lanceert in samenwerking met reclamebureau Roorda een nieuwe social media-campagne genaamd MoneyMakers. Doel is om werkende jongeren bij te scholen op het gebied van arbeidsvoorwaarden.

In korte online video's op Instagram, Snapchat, Spotify, Facebook en YouTube worden brutale jongeren geportretteerd in veel voorkomende jongerenbaantjes zoals serveerster, folderbezorger en caissière. Zij blijken goed op de hoogte van de regels omtrent werk. 'Want alleen als je precies weet wat wel en niet mag, ben je een echte MoneyMaker.'

Op de website weetjewatjijwaardbent.nl vinden de jongeren per leeftijdscategorie alle regels op een rijtje.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken