'Moneymakers'-campagne leert jongeren over werk

- Content
- 15 jun 2019 @ 14:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ArbeidsmarktSocial mediaCampagnesContent
- 15 jun 2019 @ 14:06
- Lucas Boon
Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid lanceert in samenwerking met reclamebureau Roorda een nieuwe social media-campagne genaamd MoneyMakers. Doel is om werkende jongeren bij te scholen op het gebied van arbeidsvoorwaarden.
In korte online video's op Instagram, Snapchat, Spotify, Facebook en YouTube worden brutale jongeren geportretteerd in veel voorkomende jongerenbaantjes zoals serveerster, folderbezorger en caissière. Zij blijken goed op de hoogte van de regels omtrent werk. 'Want alleen als je precies weet wat wel en niet mag, ben je een echte MoneyMaker.'
Op de website weetjewatjijwaardbent.nl vinden de jongeren per leeftijdscategorie alle regels op een rijtje.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 13 miljoen kijkers voor... 16-03-2023
- Bureau ContentKiosk biedt content... 13-03-2023
- 'Nederlanders willen dat uitvaart... 09-03-2023
- Marketeer en filmkenner maken... 06-03-2023
- [branded content] Zo raak je lezers... 06-03-2023
- Armani opent expo Guy Bourdin... 06-03-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day