'Moneymakers'-campagne leert jongeren over werk
- Content
- 15 jun 2019 @ 14:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ArbeidsmarktSocial mediaCampagnesContent
- 15 jun 2019 @ 14:06
- Lucas Boon
Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid lanceert in samenwerking met reclamebureau Roorda een nieuwe social media-campagne genaamd MoneyMakers. Doel is om werkende jongeren bij te scholen op het gebied van arbeidsvoorwaarden.
In korte online video's op Instagram, Snapchat, Spotify, Facebook en YouTube worden brutale jongeren geportretteerd in veel voorkomende jongerenbaantjes zoals serveerster, folderbezorger en caissière. Zij blijken goed op de hoogte van de regels omtrent werk. 'Want alleen als je precies weet wat wel en niet mag, ben je een echte MoneyMaker.'
Op de website weetjewatjijwaardbent.nl vinden de jongeren per leeftijdscategorie alle regels op een rijtje.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne... 12-12-2025
- Kerst 2025: McDonald’s Nederland... 11-12-2025
- Maestro burger keert terug op... 10-12-2025
- Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk... 09-12-2025
- 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures... 26-11-2025
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

