Dorst & Lesser breidt team uit

Dorst & Lesser breidt team uit
  • Content
  • 29 okt 2019 @ 10:31
  • 14570 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaContent

Social mediabureau Dorst & Lesser in Amsterdam breidt zijn content-team uit met de komst van drie creatieven (v.l.n.r.): Manon van Lith, Marco Visscher en Dominique Point.

Marco Visscher deed ervaring op bij BNN en EndemolShine, waar hij zich voornamelijk bezighield met videocontent. Dominique Point maakte binnen Dorst & Lesser de overstap van het social media-team naar het creatie-team en neemt kennis mee over het groot maken van social media-kanalen. Manon Lith komt van Lush Nederland, waar ze onder meer de videostrategie en bijpassende formats ontwikkelde.

Birgit Zuurveld, managing director van Dorst & Lesser, laat weten: 'We zijn trots op de uitbreiding van ons creatieve team en kunnen hiermee nog meer merken helpen om content te maken die de consument raakt. We willen de tijd die mensen op social media besteden leuker maken, in plaats van ze op te schepen met timelines die gedomineerd worden door slechte merkadvertenties.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken