Rabobank en Top Notch lanceren AfterClass

- Content
- 21 aug 2020 @ 11:46
- 28062 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentSocial media
- 21 aug 2020 @ 11:46
- 28062 x gelezen
- Lucas Boon
Rabobank en platenlabel Top Notch presenteren Passi Afterclass. In een online videoserie nemen actrice Carice van Houten, modeontwerper Daniëlle Cathari en producer Jack $hirak de kijker mee in hun weg naar succes.
De driedelige videoserie is onderdeel van de langer lopende Passi-campagne van Rabobank en bedoeld om jongeren van 13-17 jaar deze zomer ondanks corona toch hun talenten te laten ontdekken. De enige naschoolse lessen die je niet wil missen, exclusief gegeven door de besten in hun vak, aldus Top Notch.
In iedere AfterClass-aflevering worden de jongeren uitgedaagd de geleerde lessen in de praktijk te brengen. Door #passiafterclass op hun social media-kanalen te delen, maken ze kans op een 1-op-1-livessie op Instagram met Van Houten, Cathari of $hirak.
Bekijk de eerste aflevering met Carice van Houten hieronder. De komende weken verschijnen de overige twee afterclasses.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nestlé KitKat en Prime Video nemen... 18-08-2022
- Inzenden cases voor GPCM kan nog tot... 18-08-2022
- Shopify slaat brug tussen verkopers... 17-08-2022
- Fresh Bridge, sponsor van Grand Prix... 16-08-2022
- Jurylid GPCM Daphne Hoogenboom Blij... 12-08-2022
- Deadline inzenden GPCM 30 augustus... 11-08-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 4okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference