Geanimeerde fietscampagne benadrukt diefstalbeveiliging

Geanimeerde fietscampagne benadrukt diefstalbeveiliging
  • Content
  • 27 jan 2022 @ 09:45
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Film

Nederlands e-bikemerk VanMoof werkt samen met de oscar genomineerde Isle of Dogs & Corpse Bride animator Tobias Fouracre om z’n diefstalbeveiligde e-bikes onder de aandacht te brengen.

Hard Times For Super Thieves portretteert een reeks interviews in mockumentary-stijl met een aantal zeer bekwame fietsendieven die openhartig vertellen over hun strijd om een VanMoof te stelen.

Na de tv-commercial van het merk in de zomer, stapt de Britse animator Tobias Fouracre op het toneel om de fantasierijke aanpak van VanMoofs merkpositionering op een kunstzinnige manier te benaderen. Hij maakt in de film gebruik van een 15 cm grote, 3D-geprinte VanMoof die tot in detail overeenkomt met het origineel. De kijkers maken op een ludieke, ironische manier kennis met de beveiligingsfuncties van VanMoof.

De lancering van de film valt samen met VanMoofs aanbieding voor een heel jaar gratis Peace of Mind Diefstal- en/of Onderhoudsdekking. Deze actie is wereldwijd beschikbaar voor iedereen die een VanMoof koopt tussen 26 januari en 31 maart 2022.

Beeld: VanMoof



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken