Geanimeerde fietscampagne benadrukt diefstalbeveiliging
- 27 jan 2022 @ 09:45
- Ryan Baij
Nederlands e-bikemerk VanMoof werkt samen met de oscar genomineerde Isle of Dogs & Corpse Bride animator Tobias Fouracre om z’n diefstalbeveiligde e-bikes onder de aandacht te brengen.
Hard Times For Super Thieves portretteert een reeks interviews in mockumentary-stijl met een aantal zeer bekwame fietsendieven die openhartig vertellen over hun strijd om een VanMoof te stelen.
Na de tv-commercial van het merk in de zomer, stapt de Britse animator Tobias Fouracre op het toneel om de fantasierijke aanpak van VanMoofs merkpositionering op een kunstzinnige manier te benaderen. Hij maakt in de film gebruik van een 15 cm grote, 3D-geprinte VanMoof die tot in detail overeenkomt met het origineel. De kijkers maken op een ludieke, ironische manier kennis met de beveiligingsfuncties van VanMoof.
De lancering van de film valt samen met VanMoofs aanbieding voor een heel jaar gratis Peace of Mind Diefstal- en/of Onderhoudsdekking. Deze actie is wereldwijd beschikbaar voor iedereen die een VanMoof koopt tussen 26 januari en 31 maart 2022.
Beeld: VanMoof
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing