'At Home With'- serie van Fritz Hansen bereikt klant via contentmarketing

'At Home With'- serie van Fritz Hansen bereikt klant via contentmarketing
  • Content
  • 2 dec 2022 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • StorytellingConcepten

Fritz Hansen stelt een reeks persoonlijke verhalen voor van mensen die leven met iconische designs van Fritz Hansen door de tijd en cultuur heen. 'Kijk binnen bij styliste Bea Mombaers en galeriehoudster Carla Sozzani.'

​"At Home With" versmelt design, kunst, architectuur & cultuur. De verhalen laten de vele manieren zien waarop de ontwerpen van Fritz Hansen het leven van bepaalde mensen thuis verrijken. Creatievelingen uit de hele wereld stellen hun huis open voor Fritz Hansen en laten zien hoe zij leven met design en hoe hun leven aansluit bij de waarden die in de iconische meubels, lampen en accessoires van Fritz Hansen zijn verwerkt.

'Bij Fritz Hansen putten we voortdurend inspiratie uit kunst, cultuur en architectuur, terwijl de designs van Fritz Hansen ook kunstverzamelaars, creatievelingen en interieurontwerpers van de nodige inspiratie voorzien. Het is deze uitwisseling die we zo koesteren. "At Home With" laat zien hoe inspirerende individuen met Fritz Hansen designs prachtige en unieke ruimtes hebben samengesteld en deze hebben vertaald naar verschillende omgevingen en levens. Dit zijn ontwerpen die niet alleen functioneel zijn maar ook het verlengde vormen van een identiteit en op die manier ook met ons evolueren in de loop van de tijd', vertelt Marie-Louise Høstbo, Creative Design Director bij Fritz Hansen.

De digitale serie ging deze maand van start en is gericht op een internationaal publiek. 'At Home With' kan je volgen op de sociale media en via de website van Fritz Hansen. In deze eerst reeks wordt er een kijkje genomen in de huizen van Belgisch interieurontwerpster en styliste Bea Mombaers en galeriehoudster en redactrice Carla Sozzani. Wat zij gemeen hebben is hun liefde voor de tijdloze ontwerpen van Fritz Hansen, maar wat hen onderscheidt zijn de unieke en persoonlijke verhalen achter elk stuk.

De ontwerpen van Fritz Hansen zijn gemaakt door de meest visionaire en creatieve ontwerpers ter wereld. We vertellen vol enthousiasme de verhalen van de mensen die naast en met onze tijdloze ontwerpen leven in tal van verschillende omgevingen en hierdoor lees je verhalen die zowel uniek als persoonlijk zijn.
(PvWK, foto boven: Bea Mombaers via FH)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken