Jurylid GPCM Jerome Kuijken van De Speld: 'Zet jezelf op de kaart als echte contentmarketingspecialist'

  • Content
  • 29 aug 2023 @ 08:45
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • AwardsGrand Prix Content Marketing

De juryleden van de Grand Prix Content Marketing zitten inmiddels klaar om de cases vanaf 13 september 2023. te gaan beoordelen. Voorafgaand laten we zes juryleden aan het woord. Jerome Kuijken is managing partner van De Speld en jurylid in de categorie Awards voor de B2C & Campagnes.

Waarom ben je jurylid van de Grand Prix CM geworden?
Met een groepje vakgenoten bepalen wie het beste werk van het jaar heeft gemaakt is een eer. Ik doe graag iets terug voor het vak en daarnaast is het ook heel leerzaam. Er komt echt van alles voorbij. Soms inspirerend en soms wat minder. Het levert in ieder geval altijd mooie discussies op.

Welke trends zie jij in contentmarketing?
Op LinkedIn zie ik een enorme toename van grote, maar ook kleine organisaties die meer redactioneel gedreven artikelen en video's produceren voor hun publiek. Goede zaak wat mij betreft.

Waar ga je met name opletten in jouw categorie?
Consistentie en doelmatigheid. Creatieve content is leuk, maar moet geen doel op zich zijn. Het is een belangrijk middel om je doelstellingen te bereiken. Zonder die onderbouwing vind ik het altijd lastig om een case goed te beoordelen.

Welke content heeft jou recentelijk nog beïnvloed?
Na 100x de voordelen van Matt Sleeps te hebben gehoord in mijn favoriete podcasts ben ik dan eindelijk om. Deze week heb ik 2 nieuwe matrassen besteld. Met een kortingscode uiteraard.

Hoe trek je twijfelende inzenders voor de GPCM nog over de streep?
Een kleine 200 piek voor de kans om jezelf op de kaart te zetten als echte contentmarketingspecialist is geen geld. Doen dus!












Zend in en geef het werk waar je trots op bent het platform dat het verdient. Je hebt nog tot 13 september!

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken