Cindy van Cauter

Cindy van Cauter
Werkt bij: Quotus Research
Functie: Consument & Shopperresearcher

Biografie Cindy van Cauter (1978) is consumer- & shopperresearcher. Zij vertaalt voor diverse organisaties consumenten-inzichten in concrete acties op het gebied van shoppermarketing.

Van Cauter is sociaal- en gedragswetenschapper en heeft een commerciële achtergrond in de retail. Zij werkte o.a. in opdracht van retailketens als Intratuin, Prenatal en Decathlon, maar ook voor winkelcentra, gemeenten, fabrikanten, merken en marketingbureau’s.

Haar bedrijf, Quotus Research, helpt organisaties met onderzoek en praktisch advies op het gebied van de consument en shoppermarketing. De beleving van de consument staat daarbij centraal.

Ze houdt van kennis delen. Zij geeft graag lezingen over consumententrends en staat bekend om haar praktische vertalingen van consumententrends naar de praktijk en naar de winkelvloer. Dit doet zij met een zeer visuele presentatie en concrete voorbeelden. Cindy is een dame van de praktijk: van inzicht naar uitvoering.

Twitter: @quotusresearch
LinkedIn
Facebook
E-mail

Recente artikelen van Cindy van Cauter

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken